شناسهٔ خبر: 25105056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

اولویت سپاه اسلام خدمت به تمام مظلومان جهان است

سردار مطهری با بیان این که اولویت اول سپاه اسلام خدمت به تمام مظلومان جهان است، گفت: تشکیل سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی بوده و اقدامات ماندگار و جانبازی رزمندگان اسلام در عملیات های غرب کشور به ویژه کردستان، بیانگر ایثارگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان جمعه شب در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: تشکیلات و سازمانهای انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای خدمت به مردم تاسیس شده اند.

وی با اشاره به خباثت دشمنان و منافقان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و طراحی آنها برای شکست دادن انقلاب، تصریح کرد: تشکیل سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی بوده و اقدامات ماندگار و جانبازی رزمندگان اسلام در عملیات های غرب کشور به ویژه کردستان بیانگر ایثارگری است.

سردار مطهری با اشاره به نابوی ضدانقلاب که سبب شکست دادن شیطان بزرگ شد، ایراد کرد: رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام سبب شد تا حاکم دیوانه ای چون صدام در جنگ تحمیلی شکست خورده میدان را ترک کند.

وی با اشاره به این که اولویت اول سپاه اسلام خدمت به تمام مظلومان جهان است، گفت: دشمنی آمریکای گستاخ علیه سپاه قهرمان یک داستان تکراری بوده و آنها در مقابل رزمندگان شکست خورده هستند./۹۷۰۷/پ204/ب1

نظر شما