شناسهٔ خبر: 25105021 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

عملیات جستجو در ارتفاعات دنا ادامه دارد/ حضور بیش از ۱۵ امدادگر

گروه اجتماعی ـ رئیس امداد و نجات کوهستان هلال احمر گفت: عملیات جستجو در ارتفاعات دنا با اعزام بیش از ۱۵ امدادگر به محل سقوط هواپیمای ATR پرواز تهران- یاسوج ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدحسین کبادی، رئیس امداد و نجات کوهستان هلال احمر روز گذشته، 31 فروردین‌ماه اظهار کرد: ‌با بهبود نسبی شرایط جوی از روز چهارشنبه، عملیات هلی برد نیروها به ارتفاعات پازن پیر دنا انجام شد و علیرغم شرایط نامساعد جوی، جستجوها از همان روز چهارشنبه آغاز شد.
وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر حجم برف‌های موجود در منطقه را افزایش داده است، افزود: تیم‌های امدادی تا بعد از ظهر شنبه(اول اردبیهشت‌ماه) در ارتفاعات خواهند ماند.
رئیس امداد و نجات کوهستان هلال احمر اضافه کرد: با انتقال تیم‌های حاضر در ارتفاعات به پایین، اعزام مجدد تیم‌های دیگر عملیاتی خواهد شد و جستجوها ادامه خواهد داشت.
کبادی با اشاره به برنامه‌ریزی با تاکید بر زون‌های مختلف در منطقه سقوط، ابراز داشت: با تحقق زون بندی جستجو برای تیم‌ها، علاوه بر افزایش سرعت کار، از دوباره کاری نیز جلوگیری می‌شود.
وی یادآور شد: 6 نیروی امدادی استان فارس، سه نیروی امدادی پادنای استان اصفهان، پنج کوهنورد محلی و تعدادی از نیروهای امدادی کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات حضور دارند.
منبع: مهر
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما