شناسهٔ خبر: 25104949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرگان| مشارکت ۱۴۵ ورزشکار در رقابت‌های دو و میدانی سومین المپیاد ورزشی استان گلستان

R41471/P41362/S6,70/CT11

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان از حضور ۱۴۵ ورزشکار در رقابت‌های دو و میدانی سومین المپیاد ورزشی استان گلستان در بخش نونهالان و نوجوانان بانوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید وحید میرا صبح امروز در مراسم پایانی رقابت‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان با حضور شهرستان‌های  گنبدکاووس، بندرترکمن، آق قلا، گرگان، بندرگز، گمیشان، کردکوی، علی‌آبادکتول، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و رامیان و شهر خان‌ببین و بخش‌های چشمه‌ساران، وشمگیر، کمالان و گلدشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه بانوان نونهال در 11 ماده و بانوان نوجوان در 13 ماده دوومیدانی باهم رقابت کردند، گفت: حضور پر رنگ بعضی از شهرستان‌ها نشان می دهد که المپیاد ورزشی استان گلستان به درستی توانسته در مسیر خود قرار بگیرد.

میرا با تاکید بر تداوم روند برگزاری المپیاد و توجه روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و آموزش و پرورش به ورزش‌های پایه و پرمدال تصریح کرد: کیفیت این مسابقات هر ساله بهتر از گذشته می‌شود و امیدوارم با تلاش‌های ورزش و جوانان در آینده شاهد اتفاق‌های خوبی در رده سنی پایه باشیم.

وی تاکید کرد: پایش عملکرد هیئت‌های شهرستانی و ادارات یکی از مواردی است که ارتقاء ورزش استان را در آینده در پی خواهد داشت.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان از قهرمانی شهرستان گنبدکاووس در هر دو رده نونهالان و نوجوانان بانوان نام برد و ادامه داد: تیم دوومیدانی این شهرستان در رده سنی نونهالان با 8 مدال طلا و 3 نقره توانست با اقتدار قهرمان شود. تیم‌های بندرترکمن با 3 طلا و 2 نقره و 3 برنز در مقام دوم این رده و تیم گرگان با 4 نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی درباره نتایج رده سنی نوجوانان بانوان گفت: تیم گنبدکاووس با 4 طلا، 5 نقره و 6 برنز در رقابتی نزدیک با شهرستان بندرترکمن با 4 طلا و 3 نقره اول شد و بندرترکمن در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرستان آق قلا با 2 طلا، 2 نقره و 1 برنز سوم شد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما