شناسهٔ خبر: 25104857 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آغاز رسمی دومین دوره‌ سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران

دوره‌ی دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ی تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه 1397 در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزارخواهد شد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /به گزارش مشاور رسانه‌ای سمپوزیوم، به نقل از اکبر جلیلی رییس سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران: این دوره از سمپوزیوم با نگاهی پژوهش محور با برگزاری نشست های علمی تخصصی با حضور اساتید طراحی صحنه و لباس ایران از جمله: بهرام بدخشانی، امیر حسین قدسی، پیام فروتن، رعنا امینی، مریم نعیم زاده، علاالدین پژهان، رضا مهدی‌زاده و کیوان مقدم، همراه با نمایشگاهی از آثار اساتید و دانشجویان طراحی صحنه ولباس برگزار خواهد شد.

هم‌چنین در بخش رقابتی این دوره از سمپوزیوم، بهترین طراح صحنه، بهترین طراح لباس و بهترین کارگردان در تعامل با طراح صحنه و لباس در تئاتر، فیلم کوتاه و فیلم‌های بلند سینمایی سال 1396 معرفی می گرند.
جلیلی افزود، شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت tissd.com مراجعه کنند.

نظر شما