شناسهٔ خبر: 25104744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

لازمه حمایت از تولید داخل جذب مشتری خارجی و صادرات است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: لازمه حمایت از تولید داخل جذب مشتری خارجی و صادرات است، قطعا راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان و تولید داخل است.

صاحب‌خبر -

لازمه حمایت از تولید داخل جذب مشتری خارجی و صادرات است

محمد صادق جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقش تشکل‌های دانشجویی در تحقق شعار سال گفت: تشکل‌های دانشجویی باید تلاش  خود را در امر شناساندن و معرفی تولیدات داخل به مردم به ویژه جوانان بیشتر کند.

جعفری بیان کرد: الحمدالله شاهد این امر بودیم که بعد از انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری پویش‌های مختلفی برای حمایت از این موضوع ایجاد شد که یکی از فعال‌ترین آن‌ها پویش‌های دانشجویی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان مطرح کرد: پویش‌های دانشجویی صرفا نباید فقط بدنبال معرفی کالا باشند؛ بلکه با توجه به ظرفیت بالای دانشجویان در دانشگاه‌ها باید تمام توان خود را برای شناسایی و فراهم کردن بستر‌های لازم برای تولید و به نمایش گذاشتن ایده‌های نخبگان دانشگاهی باشند.

وی در ادامه گفت: البته تا کنون شاهد چنین فعالیت‌هایی از سوی تشکل‌های مختلف دانشجویی بوده‌ایم، اما به این موضوع یقین داریم که توان جوانان ما بسیار بیشتر از این هاست و امیدواریم ان شاالله در سالی که توسط مقام معطم رهبری سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است شاهد فعالیت‌های بیشتر در این زمینه باشیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین لازمه‌های حمایت از تولید داخل جذب مشتری خارجی و صادرات است، وزارت امور خارجه تمام توان خود را برای تحقق سیاست‌های ابلاغی معظم رهبری در تبیین مبانی دیپلماسی اقتصاد مقاومتی بکار گیرد که قطعا راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان و تولید داخل است.

نظر شما