شناسهٔ خبر: 25104509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بگوویچ: تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام/ امسال از داوری‌ها خیلی ضربه خوردیم

R1015203/P1015145/S3,27/CT1

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام کرد که برای انتخاب تیمش در فصل آینده هنوز تصمیم‌گیری نکرده است.

صاحب‌خبر -

وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط گل‌گهر بعد از پیروزی 5 بر 2 برابر شهرداری تبریز گفت: خوشحالم که تیمم در بای قبلی نمایش باکیفیتی از خود نشان داد و حالا روحیه بالایی برای دو بازی پایانی داریم. الان در مکان هشتم جدول هستیم، ولی می‌توانیم در دو هفته پایانی طوری نتیجه بگیریم که یک یا دو پله در جدول صعود کنیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به نتایج خوبی که تیمش در نیم‌فصل دوم گرفت، خاطر نشان کرد: اگر اشتباه نکنم از لحاظ کسب امتیاز در نیم‌فصل دوم، تیم دوم جدول هستیم. ما بازی‌های خوبی را انجام دادیم و مشکل اینجا بود که نتوانستیم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیریم. البته از داوری‌ها به شدت ضربه خوردیم، ضمن اینکه در بعضی از بازی‌ها نیز خودمان اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد. از طرفی مشکلات مالی هم دردسرساز شد، ولی مسئله مهم این است که من و بازیکنان هیچ وقت دست از تلاش بر نداشتیم و این برای من ارزش زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و تمرکز من روی دو بازی پایانی است. من تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام و باید دید آینده چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما