شناسهٔ خبر: 25103226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

پیگیری پرونده اسیدپاشی به دختر تبریزی در معاونت امور زنان/امیدوارم بازی‌های بعدی فوتسال بانوان با حضور تماشاگر برگزار شود

معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره پیگیری پرونده اسید پاشی تبریز گفت:‌ پیگیر پرونده هستیم و در این خصوص نامه‌ای هم به رئیس قوه قضائیه نوشته‌ام.

صاحب‌خبر -

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره پیگیری معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص پرونده اسیدپاشی به دختر تبریزی گفت: یک گزارش کامل از مدیر کل امور زنان استان تبریز دریافت کرده‌ایم تا بدانیم فردی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته در چه وضعیتی قرار دارد و نیازمند چه نوع کمک و حمایتی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده شخصا یک نامه به ریاست محترم قوه قضائیه نوشته و از ایشان خواسته‌ام عدالت را درباره کسی که اسیدپاشی کرده اجرا کنند.

معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: پیگیری‌های ما برای مسببان اسید پاشی‌های تبریز و اصفهان است.

ابتکار در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن بازی فوتسال بانوان هم عنوان کرد: ظاهرا این تصمیم خود کمیته فنی بوده که برای این مسابقه تماشاگری حضور پیدا نکند .

وی در پاسخ به این سوال که اگر بازی‌های بعدی تیم فوتسال بانوان بدون تماشاگر برگزار شود آیا معاونت زنان به موضوع ورود خواهد کرد، گفت: حتما،‌البته امیدواریم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

نظر شما