شناسهٔ خبر: 25102435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با جام‌جم:

منتظر اولین هت‌تریک عمرم بودم

هر روز خبرهای خوبی درباره علیرضا جهانبخش می‌شنویم. هفته به هفته که می‌گذرد درخشش او در لیگ هلند بیشتر و بیشتر می‌شود. در آخرین بازی آلکمار او موفق شد هت‌‍تریک کند و یک پاس گل هم بدهد. جهانبخش با تمجید رسانه‌های هلندی روبه‌رو شد و این اتفاقات باعث شده همه به حضور او در لیگ‌های بزرگ‌تر امیدوارتر باشند. علیرضا درباره این درخشش و همین‌طور آینده‌اش حرف‌های تازه‌ای می‌زند.

صاحب‌خبر -

اولین هتتریکم بود

درباره بازی وینسته باید بگویم خیلی خوب بود و راستش خودم فکر نمیکردم در این مسابقه هت تریک کنم. این اولین
هت تریک دوران بازیگریام بود. در سالهایی که در هلند بازی میکنم خیلی اتفاق افتاده دو گل زدهام و دوست داشتم یک بار هم هت تریک کنم که خدا راشکر در این مسابقه اتفاق افتاد.

جام را میخواهیم

باید با فاینورد در فینال حذفی بازی کنیم. این مسابقه خیلی سخت است. ما سال گذشته فینال را از دست دادیم و این مساله من را خیلی ناراحت کرد. سال 2017 همه جوره برای من خوب بود الا این اتفاقش. دوست دارم سال 2018 این جام را به دست بیاورم. بازی با فاینورد همیشه برای ما سخت بوده ولی از هر نظر آماده هستیم. انشاءا... بتوانیم این بازی و دو بازی لیگ را بخوبی و با سلامتی به پایان ببریم. امیدوارم پیروز بازیهای پیشرو باشیم.

توقعات بیشتر شده

در سال جامجهانی برایم خیلی مهم است که در بهترین شرایطم باشم. امسال خدا را شکر تا اینجا همه چیز خوب
پیش رفته است. اینکه از سوی مجله
فور فور تو هم به عنوان سومین بازیکن برتر آسیا انتخاب شدم برایم خوشحالکننده است، ولی به این مسائل زیاد فکر نمیکنم. مهمترین چیز این است که به زمین بازی بروی و بتوانی همه را از خودت راضی نگه داری. حالا مسئولیتم بیش از هر زمان دیگری سختتر و بیشتر است. همه توقع دارند در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم در بازیهای تیمملی هم بتوانم توقعات را برآورده کنم. سعی میکنم در بازیهای باقیمانده بهتر باشم و این شرایط را ادامه بدهم تا با آمادگی به جام جهانی و تابستان برسم. همیشه سعی میکنم بازی به بازی هم برای تیم ملی و هم برای باشگاه مهم باشم و این برای خودم مهمترین مساله است.

همه چیز باید رسمی باشد

کسی نمیتواند آینده را پیشبینی کند، من هم همینطور. پیشنهاداتی از نیم فصل داشتم ولی تصمیم گرفتم در آلکمار بمانم. الان نمیتوانم بگویم تابستان چه اتفاقی میافتد. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود و جامجهانی چطور خواهد بود. در این چند وقت در رسانهها خواندم که باشگاه با ناپولی بر سر انتقال من توافق کرده است، ولی چیزی در این باره متوجه نشدم و احساس میکنم این خبر هم بیشتر رسانهای بود. همه چیز باید رسمی باشد.

مهاجم نیستم

اخیرا در نظرسنجی نود نبودم، خیلی از دوستانم میگفتند تو که اینهمه گل زدی چرا در این فهرست نبودی. خب در این فصل در بیشتر بازیها با سیستم 3-3-4 بازی کردیم. بازیکنان در این سیستم مسئولیتهای مختلف دارند. به این دلیل که بازیکنان سمت من، دفاع راست و هافبک راست نروژیمان بیشتر مسئولیتهای دفاعی داشتند و فوقالعاده خوب بودند، هماهنگی خوبی هم در سمت راست ایجاد شد و بدون اغراق میگویم بهترین سمت راست لیگ بودیم که بیشتر گلها و پاس گلها از این طرف ساخته شد. این هماهنگی و آمار خوب را مدیون دو بازیکن پشت سرم هستم که در ضد حملات حریف کار دفاعی را بخوبی انجام میدادند تا من در خط حمله آزادتر بوده و احساس بهتری داشته باشم. این اتفاق باعث شد امسال عملکرد بهتری داشته باشم. با اینکه در این پست بازی میکنم و حتی در این فصل چند بازی هم مهاجم هدف بازی کردم، اما خودم را مهاجم هدف نمیبینم.

نظر شما