شناسهٔ خبر: 25102352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شمشیرباز ایران و تلاش برای رسیدن به روزهای اوج

مجتبی عابدینی: برمی‌گردم، با قدرت!

مجتبی عابدینی در المپیک ریو تا مرز گرفتن مدال برنز پیش رفت. اما کمی بدشانسی باعث شد تا این اتفاق نیفتد. از همان روزها بود که افت عابدینی شروع شد. دیگر نتوانست مثل قبل شمشیر بزند و همان جنگنده سابق باشد. این را البته خودش هم قبول دارد. چرا که می‌گوید: «من افت نکرده ام،بقیه پیشرفت کرده‌اند.»

صاحب‌خبر -

افت محسوسی کرده‌ ای. این را قبول داری؟

نه. من خوشحالم که بقیه بچه‌ها پیشرفت کرده‌اند.

در مقطعی پیمان فخری هم که همیشه تمام قد از شما حمایت کرده هم این افت را قبول کرد.

سوال بعدی.

در مسابقات سئول هم خوب کار نکردید. این را که دیگر قبول دارید؟

من در اردوی مشترک قبل از جایزه بزرگ سئول خیلی خوب تمرین کردم و آماده هم بودم ولی شاید باورتان نشود نمی‌دانم چرا حذف شدم.

مثل این‌که در اردوی عید سر تمرین کردن با شما دعوا راه افتاده بود؟

(با خنده). دعوا که نه، اما در اردوی مشترکی که فروردین با روس‌ها، کره‌ای‌ها و آمریکایی‌ها داشتیم، همه می‌خواستند با من بازی کنند. من هم در مسابقه اردویی همه آنها را می‌بردم اما متأسفانه نمی‌دانم وقتی در تمرین این‌قدر خوب هستم، برای مسابقه چه اتفاقی می‌افتد که حذف می‌شوم؟

فکر نمی‌کنید که نیاز به یک مشاور دارید؟

با همه این شرایط و برای این‌که در بازی‌های آسیایی که اهمیت زیادی برایم دارد، مشکل پیدا نکنم، ترجیح می‌دهم پیش روان‌شناس ورزشی بروم تا درباره شرایطم مشاوره کنم. می‌خواهم قبل از جاکارتا قضیه حل شود.

تمرینات شما شروع شده. این بار هدف جایزه بزرگ روسیه است؟

بله. پس از برگشت از سئول و استراحت کنار خانواده‌ام، از یکشنبه هفته قبل و با شروع اردوی تیم ملی تمرینات جدی‌ام را شروع کردم. این بار برای جایزه بزرگ متفاوت به روسیه می‌روم.

مسابقات اسپانیا چطور؟

27 اردیبهشت در جام جهانی اسپانیا شرکت خواهم کرد. در این رقابت‌ها به طور جدی خودم را محک خواهم زد.

بازی‌های آسیایی و...

من حالا بعد از علی پاکدامن و سه کره‌ای نفر پنجم آسیا هستم اما در بازی‌های آسیایی برای رنکینگ بهتر تلاش می‌کنم. امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را در این بازی‌ها کسب کنم.

نظر شما