شناسهٔ خبر: 25102101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دشتی:

نظارت بر پروژه‌های عمرانی در دشتی تشدید می‌شود

دشتی- فرماندار دشتی گفت: نظارت بر پروژه‌های عمرانی در شهرستان تشدید می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری جمعه‌شب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی با بیان اینکه سهم شهرستان از محل اعتبارات ملی افزایش یابد، اظهار داشت: مدیران دشتی باید از طریق مدیران کل استان افزایش اعتبارات ملی را به عنوان  یک مطالبه جدی در دستور کار خود قرار بدهند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته برنامه ریزی مختص به توزیع اعتبارات نیست، افزود: تلاش داریم این جلسات را به صورت ماهانه برگزاری کنیم وضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حوزه برنامه ریزی نیز تبادل نظر شود.

نادری بیان کرد: نظارت بر پروژه های عمرانی همواره مورد تاکید است و گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه ها باید در سامانه نظارت بروز رسانی شود.

وی ادامه داد: پروژه هایی که قرار است در هفته دولت و دهه فجر کلنک زنی و یا افتتاح شوند از هم اکنون برنامه ریزی آن صورت گیرد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستا از نظرات کارشناسان محلی نیز استفاده شود، خاطر نشان کرد: تلاش داریم اعتبارات را جایی هزینه کنیم که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه ها سرعت را نباید فدای کیفیت کنیم، گفت: با توجه به اینکه ما روی کمربند زلزله قرار داریم اقدامات پیشگیرانه خوبی از جمله مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح شهرستان صورت گرفته که ضرورت دارد مردم توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

نظر شما