شناسهٔ خبر: 25102055 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

نظر مراجع درباره مسابقات بین‌المللی قرآن

صاحب‌خبر -

آیتا... العظمی علوی گرگانی

اقداماتی نظیر مسابقات قرآن زمینه رضایت الهی و عنایات امام عصر(عج) را فراهم میکند و موجب برکات فراوان برای نظام و همه فعالان قرآنی خواهد بود. امیدواریم با توسعه فعالیتهای قرآنی، نه تنها 15 میلیون حافظ قرآن، بلکه بیش از آن در سطح کشور تربیت شوند، چرا که این مساله سبب برکات فراوان برای ایران اسلامی میشود.

آیتا... العظمی صافی گلپایگانی

هر چه بیشتر در زمینه قرآن و توسعه مفاهیم کلام وحی تلاش کنیم مردم اقبال بیشتری نشان خواهند داد و علاوه بر ثمرات برکات آن در جامعه موجب رضایت الهی و توجهات امام عصر(عج) نیز خواهیم شد.

آیتا... العظمی مکارم شیرازی

وهابیت همواره اینگونه تبلیغ میکند که شیعیان نسبت به قرآن اهتمام جدی ندارند، بنابراین برگزاری مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی تاثیر زیادی در خنثی سازی این تبلیغات مسموم دارد.

آیتا... العظمی نوری همدانی

در کنار حافظان و قاریان کلام وحی، باید
اشخاصی را که در موضوعات و مفاهیم قرآنی، تخصص و مهارت دارند هم جذب و تربیت شوند تا بتوانیم عمل به کلام خدا را در سطح جامعه گسترش دهیم.

آیتا... العظمی سبحانی

افزایش تعداد حافظان قرآن باعث افزایش وجهه ایران اسلامی در دنیا خواهد شد، گرچه توجه به رشتههای دیگر از جمله قرائت و مفاهیم نیز اهمیت بسزایی دارد و مسابقات بینالمللی قرآن جمهوری اسلامی در این زمینه تاثیر بالایی خواهد داشت. لازم است حافظان ایرانی قرآن آنقدر افزایش یابند که در سطح بینالمللی معروف شوند و به این ترتیب، تبلیغات سوء وهابیت و نیز نقصهایی که در این زمینه داریم، برطرف شوند.

نظر شما