شناسهٔ خبر: 25099578 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیگ جهانی والیبال نشسته مردان - تبریز

دومین پیروزی ایران در لیگ جهانی والیبال نشسته برابر بوسنی

در پایان دومین روز از رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته، تیم ایران برابر بوسنی به میدان رفت و پیروز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته مردان در تبریز تیم ملی ایران با نتیجه سه بر دو موفق شد تیم بوسنی را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در لیگ جهانی دست بدهد.

گیم اول این دیدار با برتری ۲۵-۲۲ به نفع بوسنی تمام شد، اما در گیم‌های دوم و سوم تیم ایران توانست با نتایج ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۹ برنده این دیدار باشد.

در گیم چهارم تیم بوسنی با نتیجه ۲۵-۲۲ دیدار را به نفع خود خاتمه داد و در گیم پنجم ملی‌پوشان ایران با برتری ۱۵-۱۲ و با نتیجه ۳-۲ دومین برد خود را در لیگ جهانی والیبال نشسته رقم بزنند.

در این بازی بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان در سالن صدرای تبریز حضور داشتند و تیم ملی ایران را تشویق کردند.

تیم ایران فردا شنبه اول اردیبهشت در سومین دیدار خود ساعت ۱۰ صبح برابر اوکراین به میدان خواهد رفت.
همچنین امروز در دومین روز از لیگ جهانی والیبال نشسته تیم های روسیه و آلمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم روسیه توانست با نتیجه ۳ بر صفر برابر آلمان به برتری دست پیدا کند. روس ها در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ آلمان را شکست دادند.
در ادامه این رقابتها همچنین دو تیم اوکراین و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار تیم اوکراین با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۸ و با حساب ۳ بر صفر تیم آمریکا را شکست داد و به دومین پیروزی خود در لیگ جهانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما