شناسهٔ خبر: 25099514 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

میشل عون:لبنان تجاوزگر نیست اما تجاوز به خود را برنمی تابد

ایرنا : میشل عون رئیس جمهوری لبنان با انتقاد از ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مرزهای کشورش گفت: لبنان کشور تجاوزگری نیست اما تجاوز به خود را نیز بر نمی تابد.

صاحب‌خبر -

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان گزارش داد، وی این سخنان را امروز (جمعه) در دیدار با ژنرال «جوزف وتل» فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا مطرح کرد.

عون در این دیدار که در کاخ ریاست جمهوری لبنان برگزار شد گفت: اسرائیل همچنان به تجاوزات زمینی و دریایی خود بویژه در مرزهای جنوبی لبنان ادامه می دهد.

وی در عین حال گفت که مذاکرات کمیته سه جانبه نظامی با حضور لبنان، رژیم صهیونیستی و سازمان ملل از نیمه نخست ماه آینده میلادی از سر گرفته خواهد شد.

عون هدف از این مذاکرات را پایان دادن به تجاوزات اسرائیل به مرزهای لبنان عنوان کرد.

تجاوزهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی و زمینی لبنان گرچه تبدیل به امری روزمره تبدیل شده اما به تازگی استفاده این رژیم از حریم هوایی لبنان برای حمله به سوریه بحث برانگیز شد.

رئیس جمهوری لبنان و فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در دیدار امروز که «الیزابت ریچارد» سفیر آمریکا در بیروت نیز در آن حضور داشت درباره روابط ارتش های دوکشور و کمک های آمریکا به نهادهای امنیتی و نظامی لبنان هم گفت و گو کردند.

 

نظر شما