شناسهٔ خبر: 25099397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اجرای طرح ترافیک ۹۷ از نیمه اردیبهشت

رئیس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: اجرای طرح ترافیک از ۱۵اردیبهشت خواهد بود و طرح ترافیک و زوج و فرد همچون گذشته از شنبه تا پنج‌شنبه اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  در خصوص بلاتکلیفی شهروندان برای تردد در طرح ترافیک سال 97 پاسخ داد.

برپایه این گزارش، سردار مهماندار اعلام کرد: با توجه به درخواست شهرداری تهران در مهیا کردن شرایط اجرایی طرح ترافیک در سال جدید، اجرای طرح ترافیک از 15 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

وی افزود: خودروها می‌توانند با مجوز سال گذشته تا نیمه اردیبهشت در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

این مقام ارشد راهور پایتخت در خصوص عدم اجرای طرح ترافیک در روز پنج‌شنبه تصریح‌کرد: به زودی در خصوص این قضیه در شورای ترافیک تهران تصمیم‌گیری خواهد شد و تا اعلام نتیجه ترافیک و طرح زوج و فرد همچون گذشته از شنبه تا پنج‌شنبه اجرا می‌شود.

وی در خصوص تردد افرادی که محل زندگی‌شان در محدوده طرح ترافیک است، اعلام کرد: در طرح جدید مقرر است که این افراد تا قبل از ساعت 8:30 از محدوده طرح ترافیک خارج شوند و البته تردد این خودروها در طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروها مجاز است، تصمیم‌گیری در زمینه اجازه تردد اینگونه خودروها بدون مقررات زوج و فرد منوط به تصمیم‌گیری شورای ترافیک تهران است.

 

نظر شما