شناسهٔ خبر: 25099352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ابراز شگفتی میهمانان مسابقات بین‌المللی قرآن از آثار موزه دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان:همزمان با سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، شرکت‌کنندگان در این مسابقات به‌منظور آشنایی با فرهنگ انقلاب، دفاع مقدس، شهادت و مقاومت به از مجموعه باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن که از روز گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه رسماً آغاز شده است، بازدیدها و برنامه‌های جنبی برای شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات هم در حال برگزاری است..
براساس این گزارش در نخستین روز مسابقات شرکت‌کنندگان ومیهمانان قرآنی کشورمان به‌منظور آشنایی با فرهنگ انقلاب، دفاع مقدس، شهادت و مقاومت به بازدید از آثار واسناد مجموعه باغ موزه دفاع مقدس پرداختند.این شرکت کنندگان در بازدید از اثار این موزه نسبت به ابعاد وآثار جانفشانی های دوران دفاع مقدس ابراز شگفتی کردند.
برنامه جنبی دیگر روز اول برای آن دسته از شرکت‌کنندگانی که در سالن اصلی مسابقات، نوبت اجرا نداشتند، حضور در نماز جمعه تهران بود.
همچنین روز شنبه اول اردیبهشت ماه نیز اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) برای شرکت‌کنندگان در مسابقات در نظر گرفته شده است؛ سفر زیارتی به قم، جمکران و مشهد مقدس، ادای احترام به بارگاه ملکوتی امام راحل و دیدار با مقام معظم رهبری در پایان مسابقات، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای متسابقین است.
لازم به ذکر است سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از روز گذشته ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد؛ 370 مهمان از ۸۴ کشور در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم حضور دارند.

نظر شما