شناسهٔ خبر: 25098932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

550 هزار پرونده در دادگستری استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفت

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 550 هزار پرونده در مقاطع مختلف در دادگستری استان کرمان طی سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در آیین معارفه و تکریم معاون مالی،پشتیبانی وعمرانی  دادگستری کل استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دادگستری استان کرمان و قوه قضائیه در سال گذشته خدمات ارزشمندی را ارائه داد.

وی بیان داشت: 550 هزار پرونده در مقاطع مختلف در دادگستری استان کرمان طی سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و منتهی به صدور رای شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: طی سال گذشته همچنین 145 هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان کرمان توسط 120 قاضی رسیدگی شد و بسیاری از این پرونده‌ها به مرحله اجرای حکم رسید.

وی به اقدامات ارزشمند عمرانی دادگستری استان کرمان اشاره کرد وگفت:بالغ بر 24هزار متر مربع ساختمان در حال احداث داریم و امیدواریم بسیاری از این پروژه ها در آینده نزدیک به بهره برداری رسد.

 

تشریح برنامه های دادگستری استان کرمان در سال 97 با رویکرد ارتقای رضایت مندی عمومی

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: باید رضایت‌مندی درون‌سازمانی و رضایت‌مندی عمومی را در سال جدید مدنظر قرار دهیم و اقدامات و برنامه‌هایی در این زمینه آغاز شده است.

وی ادامه داد: بحث رضایتمندی عمومی در قالب یکسری برنامه ها در سطح کلان  و در برنامه چهارم و ششم توسعه قضائی ،اجتماعی وفرهنگی کشور وهمچنین اجرای  برنامه های استانی در حال پیگیری است.

 

نظارت ها بر فعالیت های ضابطان دستگاه قضائی تقویت می شود

 

نظر شما