شناسهٔ خبر: 25098688 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت الاسلام حسین دشتی:

امام حسین(ع) مدافع حق و اسلام ناب محمدی(ص) بود

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه موقت بوشهر بر آشنایی و آموزش فرزندان از سوی خانواده‌ها بر اساس الگو و سیره زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و منش اولیای الهی تأکید کرد و گفت: حضرت امام حسین(ع) مدافع حق و دین مبین اسلام ناب محمدی(ص) بود.

صاحب‌خبر -

امام حسین (ع) مدافع حق و دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) بود

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام و المسلمین حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر امروز، 31 فروردین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه حضرت امام حسین (ع) مدافع حق و دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) بود، اظهار کرد: حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) دارای ویژگی‌های خاص مانند اخلاص، فداکاری، از خودگذشتگی، مردم‌داری و ولایت‌مداری بودند که این مهم در نهاد سپاه پاسداران نهفته است.

استاد حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر در ادامه بر آشنایی و آموزش فرزندان توسط خانواده‌ها بر اساس الگو و سیره زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) منش اولیاء الهی تا کید کرد و افزود: ایام میلاد و شهادت ائمه هدی (ع) باید با بهره جستن از این فرصت فضای معنوی جامعه فراهم شود و خیران نیک اندیش و واقفان نیز در این موقعیت‌ها کمک‌های خود را به جامعه هدف مورد توجه قرار دهند.

وی سپاه پاسداران را بزرگترین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: سپاه یک نهاد مقدس است که امام خمینی (ره) آن را به عنوان بزرگترین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی نام بردند و اکنون سپاه پاسداران را مظهر تجسم عینی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است و ایستادگی در برابر قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا، غلبه خون بر شمشیر، شجاعت، استکبار ستیزی، اخلاص و دیگر ویژگی‌ها مظهر عینی سپاه است.

حجت الاسلام دشتی اضافه کرد: قرار گرفتن در کنار ارتش برای خنثی‌کردن تهدیدات نظامی دشمن، همکاری با نیروهای امنیتی برای مقابله با تهدیدات امنیتی، مقابله با تهدیدات اقتصادی و اجرای طرح‌های فرهنگی برای خنثی شدن تهدیدات فرهنگی دشمنان را از جمله برنامه‌ها و ماموریت‌های سپاه پاسداران است و هر موضوع و مجموعه‌ای مورد تهدید دشمنان قرار می‌‌گیرد سپاه پاسداران وارد عرصه می‌شود و وظیفه الهی و انقلابی خود را اجرایی می‌کند.

خطیب جمعه موقت بوشهر تاکید بر حفظ و تقویت سپاه خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم و موثر سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی این مجموعه مقدس باید حفظ و تقویت شود و مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه در کنار مجموعه‌های دیگر برای حفظ نظام اسلامی طراحی و تعبیه شده است و هر مجموعه‌ای که مورد تهدید دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد سپاه وارد عرصه می‌شود و با همدلی با آن مجموعه تهدیدات را خنثی می‌کند.

حامد فکوری

انتهای پیام

نظر شما