شناسهٔ خبر: 25098632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

امیدوارم حاشیه ها در کشور کمتر شود

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که برای حضور درجشن هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین بهره برداری از چند طرح بهداشتی و درمانی به تبریز سفر کرده است ، در این آیین با شکوه گفت : واقعیت این است که همه آذربایجان را دوست دارند و همیشه این منطقه نماد آزادی و آزادگی در کشور بوده و است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید حسن هاشمی تصریح کرد : بایستی همه باور کنیم راه پیشرفت از مسیر علم و دانشگاه و حوزه است و این اعتقاد قلبی من است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با اشاره به اینکه در هر کجا حوزه و دانشگاه دست به دست هم دادند ما شاهد موفقیت بودیم افزود: ما باید عالم تربیت کنیم و برای رسیدن به این هدف باید در جرگه جهانی قرار گیریم و از عمل کردن به شکل جزیره ای پرهیز کنیم.

دکتر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در دنیای امروز با توجه به سرعت چشمگیر پیشرفت علم ، رقابت سختتر خواهد بود و کسانی موفق خواهند بود که زحمت بیشتری بکشند و به راه خود ایمان داشته باشند

وی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیتها، پتانسیلها و موفقیتهایی که دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشته است ، نیاز است افرادی در این دانشگاه رشد و پرورش یابند که از نظر دانش ، مهارت و رفتار و منش بهترین باشند تا همطراز ملت قهرمان آذربایجان باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که حاشیه ها در کشور کمتر شود و گفت : پشرفت کشور در گرو تلاش ، علم ، اخلاص و همدلی است .

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از زحمات ارزنده دکتر صومی و همکارانش گفت : بر همه وظیفه است که افرادی را تربیت کنند که میراث دار خوبی برای نیاکان خود باشند .

وی با اشاره به اینکه هدف از آمدن پیامبران و انبیا و انقلاب اسلامی ایران تزکیه بوده است، افزود : ما نیاز به تقویت حاکم نداریم بلکه نیاز به تربیت عالم داریم .

 

نظر شما