شناسهٔ خبر: 25098475 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دادخواست طلاق مرد به خاطر خساست زن

مادربزرگی با خساست خود نوه ها و همسرش را به ستوه آورد تا مرد با تشویق نوه ها برای طلاق به دادگاه برود.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /مردی 63 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده یک شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه همسرم بسیار خسیس است، گفت: دیگر ادامه زندگی برای من غیرقابل تحمل است و حتی نوه‌هایم نیز مرا تشویق به جدایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه همسرم در ایام و مناسبت‌ها اجازه نمی‌دهد تا وجه و هدیه‌ای به خانواده و نوه‌هایم بدهم، افزود: همسرم می‌گوید تنها وجه‌ ای باید خرج شود مایحتاج خانه و خرجی به همسرم است.

این مرد در مقابل قاضی با اشاره به اینکه در خانه هیچ اختیاری از خود ندارم، اظهارکرد: خساست همسرم در تمام فامیل زبانزد است او حتی اجازه نمی‌دهد مهمانی در خانه ما رفت‌ و آمد کند چراکه ممکن است پولهایم به اتمام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه بازنشسته هستم و کارت حقوق بنده در دست همسرم است، افزود: اگر جدا شود و تمام حق و حقوق همسرم را بدهم به استقلال می‌رسم و می‌توانم مابقی عمرم را تنها و آزاد زندگی کنم.

این مرد میانسال با بیان اینکه حتی نوه‌های من با ترس و اضطراب به منزل ما می‌ آیند، گفت: به دور از چشم همسرم برای یکی از نوه‌هایم موتور خریدم که وقتی همسرم این امر را فهمید زندگیمان مانند جهنم شد.

وی با بیان اینکه تمام فرزندانم طرف همسرم را می‌گیرند چراکه می‌گویند من بسیار ولخرجم، افزود: نوه‌ها و داماد‌هایم مرا درک می‌کنند و با من موافقن که استقلال مالی ام را همسرم از بنده گرفته است.

در ادامه قاضی خطاب به مرد بیان کرد: دلیلی قانع‌کننده برای جدایی ندارید و این امر شوخی نیست.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی کنار همسرتان زندگی کردید و فرزند و نوه دارید بنابراین خوشبختی را لمس کردید و نباید امروز به دلیل لجبازی خانواده اتان را از هم بپاشید، اظهارکرد: موضوع طلاق شما را قبول نمی‌کنم و می‌خواهم که با همسرتان به صحبت بنشینید و موضوع را حل کنید.

مرد در ادامه با بیان اینه همسرم خساست شدید دارد و این امر غیرقابل تحمل است، افزود: حرف کسی را قبول نمی‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه همسرم مرا به ستوه آورده است و من در این 34 سال تحملش کردم و امروز دیگر طاقت ندارم، ادامه داد: از شما می‌خواهم که با طلاق مرا نجات دهید.

قاضی خطاب به مرد گفت: همسرتان چرا حضور ندارند.

مرد در ادامه بیان کرد: از روی لجبازی حاضر نیست حتی به دادگاه بیاید و من نمی‌توانم متقاعدش کنم. از دادگاه می‌خواهم فکری به حال بنده و زندگیم کند.

قاضی در ادامه بیان کرد: دلیل شما قانع کننده نیست و باید به مشاور مراجعه کنید.

پس از چند ثانیه سکوت قاضی دادگاه مرد را به مشاوره دادگاه ارجاع داد و رسیدگی پرونده وی به دلیل عدم علت‌های قانع‌کننده به روزی دیگر موکول شد./ پارس نیوز 

 

نظر شما