شناسهٔ خبر: 25098287 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

بهترین قالب وردپرس کدام است؟

اگر تا الان سایتی داشته اید یا قصد راه اندازی سایت جدید با وردپرس را دارید یکی از انتخاب های ...

صاحب‌خبر -

اگر تا الان سایتی داشته اید یا قصد راه اندازی سایت جدید با وردپرس را دارید یکی از انتخاب های سخت و سرنوشت سازی که خواهید داشت  خرید قالب وردپرس میباشد، در صورتی که در خرید قالب وردپرس دچار مشکل شوید و نتوانید بهترین قالب ممکن را خریداری بکنید سایت شما از نظر سئو (بهینه بودن سایت در موتور های جستجو مانند گوگل که موجب میشود در رتبه های بالاتر جستجو های گوگل قرار بگیرید)، عملکرد سایت شما، میزان فروش و در آمد و افزونه های نصب شده در سایت و سرعت لود شدن سایت تاثیر گزار خواهد بود. بخاطر همین در این مقاله کامل ترین  راهنمای خرید  قالب وردپرس را برای شما قرار داده ایم.

قالب وردپرس چیست؟
هر سایتی وردپرس بصورت پیش فرض همراه با یکسری قالب از پیش آماده ارائه میشود و مدیران سایت میتوانند بدون نیاز به نصب کردن هیچ افزونه و قالب اضافه دیگری مدیریت سایت خود را انجام دهند اما چون این قالب ها بصورت پیشفرض میباشند و بر روی همه سایت ها قرار دارند بخاطر همین ممکن است که دقیقا با حوزه فعالیت سایت شما سازگاری نداشته باشد که در این شرایط موجب میشود تا شما کاربران خود را از دست بدهید. این قالب وردپرس بصورت عادی فقط به عنوان یک سایت شخصی و وبلاگی قابل استفاده میباشد بخاطر همین اگر شما یک سایت برای نمایش نمونه کار ها یا سایت فروشگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که قابل برای شما کاربردی ندارد و مجبور به انتخاب یک قالب دیگر هستید. برای انتخاب قالب وردپرس 2 نوع مختلف از قالب را خواهید دید که در پایین این 2 نوع قالب وردپرس بصورت کامل توضیح داده شده‌اند.
  1. قالب وردپرس رایگان
این نوع قالب بصورت رایگان ارائه میشود و فاقد هر گونه پشتیبانی و بروزرسانی میباشد به این معنی که شما قالب را بدون هیچ هزینه ای دانلود میکنید و میتوانید قالب را در سایت خود نصب بکنید اما هیچ تصمینی نیست که قالب بدرستی برای شما کار بکند یا اگر قالب حتی برای شما کار نکرد چاره و روشی برای رفع مشکل هم نخواهید داشت همچنین هیچ شخصی وجود ندارد که شما را در رفع مشکل یاری بکند.
قالب های رایگان معمولا دارای کد های مخرب یا بک لینک هایی میباشند، چون شخص ارائه دهنده این قالب ها بصورت رایگان این قالب ها را که حتی ممکن است برای خودش هزینه ای داشته باشد رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد بخاطر همین معمولا در لابلای قالب ها کد های مخرب یا بک لینک هایی قرار میدهند که شاید هیچ وقت مدیریت آن سایت خبر دار نباشد در حالی که هر چند هم که بر روی سایت خود با قدرت کار بکند ممکن است بخاطر کد های مخرب سایتش در ریسک هک شدن باشد یا اینکه از اعتبار سایت این مدیریت کاسته شده و به سایت های دیگر داده شده باشد.

2. قالب وردپرس تجاری یا پریمیوم
این دسته از قالب ها بهترین نوع قالب میباشد و در این مقاله  راهنمای خرید  قالب وردپرس ما نیز به شما توصیه میکنیم که حتما از این نوع قالب استفاده بکنید. در این نوع قالب بدلیل اینکه بصورت پولی و تجاری میباشد شخص ارائه دهنده قالب مجبور میباشد که پشتیبانی سایت شما را انجام دهد همچنین بدلیل اینکه شما بابت قالب هزینه ای را پرداخت کرده اید و اگر طراح قالب ، نتواند قالب مناسبی را طراحی بکند که از آن بتواند فروشی داشته باشد دیگرکسی هم از این طراح قالبی را خریداری نمیکنید بخاطر همین همه طراحان و برنامه نویسیان سعی در نوشتن بهینه ترین کد و ارائه چند تا افزونه پولی و گاهی اوقات فیلم آموزش کامل کار کردن با قالب و پشتیبانی 24 ساعته و بروزرسانی و اپدیت مناسب میباشند تا بتوانند بیشترین فروش را داشته باشند.

برخی از ویژگی های  قالب وردپرس  پریمیوم یا تجاری :
در این نوع قالب همیشه یک شخص به عنوان پشتیبان آماده رفع مشکلات شما میباشد تا هر مشکل یا سوالی برای شما پیش آمد بتواند مشکل را در کمترین زمان ممکن رفع بکند و با توجه به رقابتی بودن فروش  قالب وردپرس بخاطر همین همه فروشنده ها سعی در دادن بهترین سرویس و خدمات به کاربران دارند تا بتوانند بیشتری مشتری را داشته باشند. بصورت کلی خرید قالب پریمیوم یکسری مزایا دارید که در زیر برای شما قرار داده ایم:

پشتیبانی همیشه در دسترس 
زمانی که شما از یک قالب پریمیوم وردپرس استفاده میکنید شخص فروشنده قالب یک سرویس پشتیبانی را به شما میدهد تا اگر سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد مشکل شما را رفع بکند همچنین با توجه به اینکه حتی اگر شما بهترین نوع کانفیگ را در سایت خود داشته باشید به هر حال دیر یا زود به پشتیبان قالب وردپرس نیاز خواهید داشت چون ممکن است که افزونه های سایت شما، یا قالب سایت شما یا تنظیمات اشتباه خود شما موجب مشکل تداخل در سایت شود به نحوی که دیگر سایت شما بالا نیاید در این شرایط باید یک شخص متخصص در دسترس باشد و مشکل را برای شما رفع بکند. همچنین هزینه پشتیبانی بصورت رایگان و همراه با قالب میباشد.

بروز رسانی قالب وردپرس به نسخه های جدیدتر
یکی از ویژگی های قالب های پریمیوم بروزرسانی به نسخه های جدیدتر میباشد . با توجه به اینکه وردپرس و افزونه هایی که در وردپرس وجود دارد همیشه در حال ارتقا هستند و امکانات و قابلیت های بیشتری به آن ها اضافه میشود بخاطر همین شما هم باید قالب وردپرس سایت خودتان را بصورت دوره ای به نسخه های جدیدتر اپدیت بکنید تا بتوانید علاوه بر اینکه سایت خود را از امکانات جدید وردپرس تامین میکنید از لحاظ امنیت و سئو و سازگاری با افزونه های دیگر هم خیال خودتان را راحت کنید.

فروش نسخه اورجینال
شما زمانی که بابت قالب وردپرس سایت خود هزینه ای رو پرداخت میکنید انتظار پشتیبانی و خرید نسخه اصلی قالب را دارید و در صورتی که برای نسخه نال شده قالب هزنیه ای را پرداخت کرده باشید همه هزینه پرداختی شما به هدر رفته است بخاطر همین حتما قبل از خرید از شخص فروشنده درخواست بکنید تا فاکتور خرید قالب را برای شما ارسال بکند و شما از اینکه قالب اروجینال میباشد مطمئن شوید.

فیلم آموزش کار با قالب
هر قالب وردپرس دارای کنترل پنل تنظیمات و امکانات و افزونه های مختلفی میباشد بخاطر همین هر چقدر هم که وردپرس کار حرفه ای باشید باز هم ممکن است که از قالب جدید خود سر در نیارید و نیاز به یک آموزش داشته باشید معمولا سایت های فروشنده قالب همراه با قالب مستندات قالب به زبان انگلیسی را هم ارائه میکنند اما بهتر است که یک سایتی در دسترس باشد که یک فیلم آموزشی از 0 تا 100 کار کردن با قالب را برای شما تهیه بکند تا شما بتوانید بر قالب سایت خود تسلط داشته باشید و همه قسمت های قالب شامل منو ها و پنل تنظیمات و ابزارک ها و صفحه ساز و... را بشناسید و بتوانید براحتی تغییرات خودتان را در سایت اعمال بکنید.


بهترین  قالب وردپرس  را از ما بخرید
با توجه به شرایط بالا در ایران تنها یک سایت وجود دارد که این خدمات را ارائه میکند و شما میتوانید از طریق سایت   webmaster98.com   نسبت به  خرید قالب وردپرس  مراجعه بکنید و یا اگر سوال و مشکلی دارید با شماره 09120778782 تماس بگیرید تا شما را با توجه به نوع قالبی که نیاز دارید راهنمایی بکنند .
سایت وبمستر98 با فروش قالب های اورجیتال همراه با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل سال و بروزرسانی همیشگی و رایگان + ارائه فیلم آموزش کار با قالب در ایران جزو یکی از بهترین سایت های فروش  قالب وردپرس میباشد که خرید از سایت وبمستر 98 را به شما توصیه می‌کنیم.
 

نظر شما