شناسهٔ خبر: 25097942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌و‌گو با فارس

مهابادی: ماندن پدیده قطعی شده، برای آبرویمان بازی می‌کنیم/دربی همیشه جذاب است

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان گفت: ماندن پدیده در بازی قبل مشخص شد ولی ما برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: این بازی به قولی دربی است که حساسیت‌ها و جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

وی افزود: ما دو سه بازیکن را در اختیار نداریم ولی امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را انجام دهیم. مصطفی احمدی و کیوان امرایی به دلیل محرومیت و مصدومیت در این بازی نمی‌توانند به میدان بروند.

مهابادی در خصوص اینکه در هفته‌های پایانی تیم‌های پایان جدولی به عملکرد سایر رقبا نگاه می‌کنند و آیا مشکی‌پوشان مقابل پدیده با تمام قوا بازی می‌کنند یا خیر، گفت: ماندن پدیده تقریباً قطعی شده و محال است که نفت تهران بتواند پارس جنوبی و ذوب‌آهن را شکست دهد. پدیده در لیگ ماندگار شده و در بازی قبل این کار را انجام داد. ما هم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و برای آبرویمان بازی می‌کنیم چون دوست داریم در بازی‌های آخر عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا فصل آینده در مشکی‌پوشان می‌ماند یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و ان‌شاءالله بعداز پایان بازی‌ها به جمع‌بندی می‌رسیم. باید ببینیم بودجه باشگاه و امکانات و خواسته‌های آنها چیست و سپس همه چیز را بعد از دو بازی مشخص می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما