شناسهٔ خبر: 25097698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

عزیزی: مگر غیاثی سال ۸۷ در کمیته داوران بود؟/آقایان اول مصاحبه من را خوب بخوانند بعد جواب بدهند!

مدیر سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان گفت: من در مصاحبه‌ام گفتم که یک شخص به من زنگ زده و گفته بازی را برایتان در می‌آورم به شرط آنکه ۲۰ میلیون تومان به من بدهید مگر من اسمی آوردم که چنین بحثی مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی در خصوص اینکه سیدرضا غیاثی مدعی شده اگر خداداد عزیزی نتواند صحبت‌هایش را پیرامون اتفاقاتی که مربوط به زمان حضورش در پیام مشهد مطرح شده ثابت کند به کمیته اخلاق احضار می‌شود، گفت: مگر آقای غیاثی در آن زمان حضور داشته که الان واکنش نشان داده است؟ ضمن آنکه بهتر است دوستان اول مصاحبه من را بخوانند و بعد نسبت به ‌آن واکنش نشان بدهند.

وی افزود: من در مصاحبه‌ام گفتم که یک شخص به من زنگ زده و گفته بازی را برایتان در می‌آورم به شرط آنکه ۲۰ میلیون تومان به من بدهید مگر من اسمی آوردم که چنین بحثی مطرح شده است؟ یا مگر من گفتم داور از من چنین پولی خواست؟

عزیزی تأکید کرد: این اتفاق مربوط به سال ۸۶ یا ۸۷ است آن زمان آقای غیاثی در کمیته داوران حضور نداشت و خواهش من این است که دوستان ابتدا مصاحبه من را بخوانند و بعد از اطمینان از صحت آن پاسخ بدهند. 

وی تأکید کرد: در مصاحبه‌ام گفتم که شخصی اعلام کرده ۲۰ میلیون بدهید تا بازی را برای شما در بیاورم. من هم حتی جواب او را با توهین ندادم و فقط به وی گفتم که به سراغ کار و زندگی‌اش برود. بعدها از چند نفر سؤال کردم که ماجرا چیست که دوستان گفتند پول می‌گیرند و داور می‌خرند و بازی‌ها را در می‌آورند.

به نقل از فارس، مدیر فنی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در خصوص اینکه دیدار آینده این تیم با پدیده نوعی دربی است، گفت: این بازی دربی است؟ دربی الکی است!

نظر شما