شناسهٔ خبر: 25096766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شیراز|وزارت اطلاعات با روحیه اشرافی‌گری و فساد مقابله جدی داشته باشد

R41382/P41362/S6,61/CT11

امام جمعه موقت شیراز گفت: مبارزه جدی با فساد یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از وزارت اطلاعات است که باید مورد توجه مسئولان این وزارت‌خانه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت اطلاعات اظهار داشت: مبارزه جدی با فساد یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از وزارت اطلاعات بود که باید مورد توجه مسئولان این وزارت‌خانه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه افرادی که در وزارت اطلاعات مشغول هستند باید فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی باشند، گفت: تنها جناحی که در وزارت اطلاعات جایگاه دارد، جناح انقلاب است و این وزارت‌خانه باید نسبت به معرفی افرادی که صلاحیت مسئولیت ندارند، تردید نکند. 

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به وضعیت کنونی دنیا و ایران اسلامی افزود: ما در میدان جنگ قرار داریم و با قدرت‌های فریب‌خورده دست و پنجه نرم می‌کنیم و وزارت اطلاعات به عنوان چشم بینا و بیدار انقلاب اسلامی با تلاش شبانه‌روزی امنیت کشور را تامین می‌کند. 

مرادی با تاکید بر اینکه باید با روحیه اشرافی‌گرایی و فساد مقابله شود، بیان کرد: فردی که عهده‌دار مسئولیتی در نظام اسلامی می‌شود باید امانت‌دار و از صلاحیت کافی برخوردار باشد و نقش وزارت اطلاعات در این زمینه مهم و انکارنشدنی است. 

وی با اشاره به حمله ترامپ به سوریه عنوان کرد: حمله ترامپ به سوریه خودسرانه بود و این نشانه ضعف اوست این نکته‌ای است که همه قدرت‌های دنیا بر آن اذعان دارند و امروز مرزهای رژیم صهیونیستی شکننده شده است. 

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: فضیلت پاسداران با برخی از اهانت‌ها از بین نمی‌رود و امروز امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح به ویژه پاسداران است. 

وی با اشاره به هفته سلامت نیز گفت: نیاز است که مردم به دور از استرس و با آرامش زندگی کنند چراکه مشکل بسیاری از بیماری‌ها فشارهای روحی و استرس است. 

انتهای پیام/  ز

نظر شما