شناسهٔ خبر: 25096394 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سپاه و سپاهی خوب از نگاه تکنوکرات‌ها

می خواهند سپاه حتی در همان حوزه نظامی هم در برابر گستاخی و دست درازی دشمن، اظهار قدرت نکند و توان رزمی و موشکی خود را به نمایش نگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: سپاه و "سپاهی" خوب از نگاه برخی سیاست بازان و تکنوکرات های قدرت زده چه کسانی هستند؟ آنها دوست دارند سپاه کاری نداشته باشد سرنوشت انقلاب اسلامی -که او طبق قانون اساسی "پاسدار" آن است- چه می شود. نه به قدرتمندی کشور بیاندیشد و نه به نفوذ دشمن و عناصر تضعیف کننده اقتدار ملی حساس باشد.

می خواهند سپاه حتی در همان حوزه نظامی هم در برابر گستاخی و دست درازی دشمن، اظهار قدرت نکند و توان رزمی و موشکی خود را به نمایش نگذارد! دنبال سازندگی اقتصاد کشور و رفع مضیقه ها در روزگار تحریم های سخت هم نرود و از خودکفایی دم نزند! گویا فشار دشمن را که اسباب چانه زنی این جماعت در داخل و ترساندن مردم از تحریم ها می شود، بر مجاهدت و برداشتن فشار ها ترجیح می دهند. انگار  از خلع سلاح دشمن و کُند شدن حربه او -مثلا با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و تولید بنزین که حربه تحریم شده بود یا ساختن سرپناه برای مردم زلزله زده کرمانشاه- ناراحت می شوند !

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بدنه پاکباخته و پرتلاش و بصیر آن، مورد حقد و کینه جبهه استکبار هستند. در فهرست #تحریم و #ترور آنها قرار می گیرند و در میدان رزم، آماج شلیک دشمن از هر سو هستند. تا اینجای ماجرا مفهوم و طبیعی است. وقتی کمر دشمن را در جنگ جهانی سوم در عراق و سوریه و لبنان شکسته باشید، باید هم مغضوب شیاطین عالم شوید.

اما داستان از آن جایی غیر مترقبه می شود که در بحبوحه جنگ همه جانبه با دشمن، کسانی بخواهند ناغافل و از پشت، به هم رزمان قاسم سلیمانی و حسین همدانی و حسن طهرانی مقدم و محسن حُججی شلیک کنند یا از پشت خنجر بزنند!

مشاور فلان مدیر ارشد -که جاسوس نفوذی در دفتر او را وزارت اطلاعات بازداشت کرده- به اطلاعات سپاه کنایه می زند که چرا مهره از لندن آمده و نقش آفرین در آشوب نیابتی سال 88 را پس از ملاقات با یکی از سران فتنه بازداشت کرده است؟ و خود همان دولتمرد، روز ارتش را بهانه می کند تا به سپاه طعنه و کنایه فساد بزند!

آیا برنامه ای برای #ترور_شخصیت سپاه و اختلاف افکنی میان ارتش و سپاه به سبک سازمان منافقین و #بنی صدر در جریان است؟ چه کسانی از ترور شخصیت سپاه، در حالی که در حال جنگ همه جانبه با دشمن است و اعضای آن در فهرست تحریم و ترور قرار دارند سود می برند؛ یا نقشه جنگی دشمن را کامل می کنند؟ کدام سنخیت، باعث تجانس و هم آهنگی برخی سیاست بازان غربگرا با زبان تخاصم دشمن شده است؟

چرا دشمنانی که فرزندان غیور سپاه را با همه جنگافزار های سخت و نرم می زنند، به برخی از همین مدیران شبه تکنوکرات در سطح معاونت سازمان محیط زیست و کارشناس ارشد تیم مذاکره کننده، مدیر ان نفتی و بانکی و بازرگانی، #تابعیت می دهند و آنان را شهروند خود می کنند؟

روز پاسدار را به همه فرزندان برومند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می گویم. رادمردانی که به امام حسین علیه السلام اقتدا کرده اند و می دانند که باید تیر طعنه و شماتت و تهمت و ملامت را به موازات تیرهای سهمگین دشمن به جان بخرند؛ که این راه و رسم تبار عاشورائیان است.

 "یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکافِرِینَ یُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلِیم".

نظر شما