شناسهٔ خبر: 25095556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قرآن کریم و اهل بیت(ع) محور اصلی مقاومت در مقابله با سلطه استکبار جهانی است

R1444/P1397/S4,37/CT11

مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در را از اجلاس‌های بی‌نظیر جهان اسلام برشمرد و گفت: قرآن کریم و اهل بیت(ع) محور اصلی مقاومت کشورهای اسلامی در مقابله با سلطه استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سرلشگر رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و در جمع خبرنگاران گفت: امام راحل با همین معیار توانست ایران  را از زیر یوغ سلطنت ٢٥ ساله بیرون کشد و ما را بر طاغوت پیروز کند.

صفوی یادآور شد: قبل از انقلاب بنده در لبنان حضور داشتم و فلسطینی ها معتقد بودند که فلسطین را می توانند زیر پرچم داس و چکش نجات دهند اما ما به آنها گفتیم که زیر پرچم قرآن و اسلام می توانید قدس شریف را نجات دهید و با پیروزی انقلاب اسلامی این ادعا را ثابت کردیم.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی ایران به عنوان سردمدار محور مقاومت نقشی در برملا کردن نقشه دشمنان در تجزیه کشورهای اسلامی داشته است؟  گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته با زعامت رهبر معظم انقلاب، به عنوان قدرتمندترین کشور اسلامی جهان در تمام عرصه ها پیشتاز  باشد. در قضیه یمن، سوریه و عراق نقش ایران در مقابله با دشمنان که قصد مخاطره و تجزیه بلاد اسلامی داشتند، به وضوح به چشم خورد.

صفوی با تاکید بر اینکه ایران از تمامیت همه سرزمین های اسلامی دفاع می‌کند، گفت: امروز بدترین آفت؛ پیوند همسایگان ما با آمریکا و اسرائیل است که حتی اگر کشوری به خصوص کشورهای همسایه بخواهند با آمریکایی‌ها و صهیونیست ها پیوند داشته باشند که خطرناک ترین پیوند دنیا است بازهم جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و استقلال کشورهای اسلامی دفاع می کند.

وی ادامه داد: ما در حد بضاعت در همه بخش‌های سیاسی، اقتصادی و دفاعی کمک می‌کنیم تا طرح خاورمیانه بزرگ که مدنظر آمریکا و صهیونیست است، اجرا نشود.

صفوی در پایان گفت: ائتلاف ایران، سوریه، عراق، حزب الله و یمن باعث موفقیت‌هایی در منطقه شد و از این پس هم این پیروزی های مقاومت ادامه خواهد داشت و قطعا تا شکست استکبار جهانی پیش خواهیم رفت.
انتهای پیام/

نظر شما