شناسهٔ خبر: 25095443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار لرستان در پیامی به مناسبت روز پاسدار مطرح کرد؛

امنیت و آرامش ایران ثمره رشادت‌های پاسداران این مرزوبوم است

خرم‌آباد- استاندار لرستان در پیامی گفت: پاسداران این مرزوبوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که ثمره آن، امنیت و آرامش امروز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی استاندار لرستان با صدور پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

در تاریخ پر گهر دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دل ها و دیدگان مومنین شده است.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که ثمره آن، امنیت و آرامش امروز است. رشادت های دلاور مردان و شیر زنانی که با نثار جسم و جان خود، از این آب و خاک دفاع کردند و جانبازان، این اسطوره های ایثار و فداکاری که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در راه حفظ ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از آرمان های انقلاب و کیان اسلامی از جان خود گذشته و در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده و جنگیدند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار استان لرستان، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

نظر شما