شناسهٔ خبر: 25095127 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بازیگر سریال آنام: هیچ گاه به تلویزیون جواب منفی نخواهم داد

بازیگر سریال «آنام» بیان کرد که قصه این سریال درباره بخشنده بودن در موقعیتی همچون برملا شدن یک راز است. با برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» سه شنبه ها ساعت 20:30 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. در روز رادیو قدیمی های این رسانه شنیداری مهمان برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران هستند. برای خیلی‌ها، رادیو رسانه‌ای گرم و اصیل محسوب می‌شود که هنوز هم در خلوتشان از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار است. مسلما آنچه این رسانه را همچنان گرم نگه داشته، اهالی رادیویی هستند؛ رادیویی‌های بی‌ادعا، به دور از پزهای روشنفکری و شاتر دوربین‌های عکاسان روی فرش قرمز جشنواره‌ها، فقط سعی می‌کنند کارشان را به بهترین شکل انجام دهند. آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی صدا و سیما (سین سیما) شب گذشته با حضور دکتر علی‌عسکری رئیس رسانه ملی، دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما، دکتر حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از برنامه‌سازان و هنرمندان برنامه‌های نوروزی در مرکز بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد و هنرمندان برگزیده مردم و نیز برترین‌های انتخاب شده به گواه مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند. مدیران و بنیانگذاران پیام رسان های «ایتا» و «بله»، امشب به برنامه «صفر و یک» شبکه چهار سیما می آیند. احمد صدری دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی در «چشم شب روشن» امشب از زمان و نحوه برگزاری این جشنواره می گوید. آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی برنامه های نوروزی ۱۳۹۷ شامگاه شنبه در مرکز همایش های صدا و سیما با معرفی برگزیدگان برگزار شد. مدیرکل دفتر مطالعات پایه منابع آب ایران گفت: امسال در کنار بارش های اندک بی سابقه میزان مصرف رشد چشمگیری داشته است. در چنین شرایطی، برای برون رفت از این معضل باید به دنبال مدیریت درمصرف باشیم. شبکه چهار سیما امشب در پردیس سینمایی چارسوی، میزبان فیلیپ راس فیلمبردار آثار مستند و الیویه مگاتن کارگردان معروف فرانسوی می شود. حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با عکسی از ظاهر جدید خود در لباس محلی سیستان و بلوچستان به روز کرد. هما نمونه کاملی از یک شخصیت مثبت است؛ عقل‌کلی که در شرایط سخت و بحرانی، نقی همه را به او ارجاع می‌دهد. این حجم از ویژگی‌های مثبت و هدایت‌های راه و بیراه خانواده‌اش می‌توانست میان او و مخاطب فاصله ب

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سامیه لک بازیگر سریال «آنام» که این شب ها به کارگردانی جواد افشار از شبکه سه سیما روی آنتن می رود درباره حضور خود در تلویزیون بعد از چندین سال دوری از این رسانه گفت: من دوره ای برای کار سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و متاسفانه شایعه ای مطرح شد که مهاجرت کردم.

او ادامه داد: آن زمان فصای مجازی به اندازه اکنون فعال نبود و نمی شد شایعات را به سرعت رد کرد البته خیلی از بازیگران اکنون از همین فضا استفاده می کنند.

بازیگر سریال «مرگ تدریجی یک رویا» درباره پیشنهادات کاری در آن زمان اظهار کرد: فیلمنامه های زیادی به دستم می رسید ولی من یا نقش و کاراکتر را دوست نداشتم و یا چون مسئولیت پروژه های ساختمانی را در دست داشتم فرصتی پیش نمی آمد تا بتوانم در سریالی حضور داشته باشم.

او با اشاره به جذابیت های قصه «آنام» یادآور شد: داستان «آنام» درباره بخشنده بودن است و اینکه در شرایط لازم چقدر توانایی بخشنده بودن را دارید. همه ما در زندگی رازهایی داریم که دوست نداریم برملا شود و حالا در یک موقعیت می فهمیم که وقتی راز یک شخص برملا می شود چقدر ما قدرت بخشنده بودن را داریم.

لک درباره شخصیت آیناز در سریال نیز اظهار کرد: شخصیت آیناز دختر تنهایی است. خواهر داشتن و یا داشتن یک مادر همراه خیلی برای دخترها اهمیت دارد و آیناز دختری است که چنین موقعیتی را ندارد. حتی اگر به زندگی های نسل خود دقت کنیم هر یک از ما چند خاله و دایی و عمه ... داریم اما بچه های نسل های جدید یک خاله یا عمو خواهند داشت و این تک فرزندی اتفاق خوبی نیست. کاراکتر آیناز هم با توجه به تنهایی که دارد با سختی هایی مواجه است.

این بازیگر درباره اینکه چقدر تمایل دارد بازی در سریال ها را ادامه دهد، عنوان کرد: من فعلا در ایران هستم و حتما از فیلمنامه ها استقبال و به پیشنهادها فکر می کنم. به هرحال من بچه تلویزیون هستم و با این رسانه معرفی شدم.

او در پایان درباره کار در سینما توضیح داد: من هیچ گاه به تلویزیون جواب منفی نخواهم داد و این رسانه را دوست دارم اما می خواهم سینما را هم تجربه کنم. پیشنهادهایی هم دارم که باید آنها را بررسی کنم.

نظر شما