شناسهٔ خبر: 25094706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کشور در تمام عرصه ها نیازمند مدیریت اصولی و صیانت از منابع است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کشور در تمام عرصه ها نیازمند مدیریت اصولی است تا منابع موجود حفظ و از آن به بهترین نحو در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی بهره گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خبرگان آیت الله محسن اراکی در اراک، اظهار داشت: امروز مدیریت اصولی در همه عرصه ها در کشور لازم است تا بتوانیم از منابع موجود به بهترین نحو بهره ببریم، در حوزه مواهب طبیعی و بارش ها، در حوزه اقتصادی و ارز، در حوزه واحدهای صنعتی و خصوصی سازی و سایر بخش ها، نیازمند مدیریت صحیح هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه افزود: امید است به زودی دشمنان اسلام ذلیل و خار شوند و خون شهدای مقدس ما پیروزی را برای جبهه حق به دنبال داشته باشد و شاهد نابودی تجاوزگرانی چون رژیم صهیونیستی باشیم.

وی با اشاره به روز ارتش و همچنین ولادت سیدالشهدا(ع) بیان کرد: امیدواریم بهار طبیعت که همراه شده با بهار معنوی و ماه های مبارکی همچون رجب، شعبان و رمضان، برای ما برکات بسیار به همراه داشته باشد و از مواهب آن بهره مند شویم.

دری نجف آبادی با اشاره به افتتاح دفتر آیت الله اراکی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی، خاطرنشان ساخت: مجلس خبرگان رهبری، هیات اندیشه ورز مجلس خبرگان، مجمع جهانی اهل بیت(ع) از جمله عرصه هایی است که می تواند زمینه کارهای مشترک ما و نمایندگان مجلس خبرگان استان مرکزی باشد، امروز دامنه مسئولیت ما در این زمینه ها بسیار گسترده و تکلیف ما سنگین است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز توطئه های دشمن علیه اسلام و نظام اسلامی، هجمه های فرهنگی و فضای مجازی، جنایت علیه مسلمانان و مظلومان، ما را در یک عرصه نابرابر و ناعادلانه قرار داده که به همین سبب باید با تمام توان برای حفظ آرمان های مقدس اسلام و شهدا با اتحاد و انسجام گام برداریم.

وی ادامه داد: امروز ما مسلمانان بایستی در زبان، فکر و عمل با یکدیگر در وحدت و یکپارچگی باشیم تا شجره انقلاب اسلامی ریشه دارتر و با عظمت تر شود و این عالم وجود را به دست حضرت قائم(عج) بسپاریم.

دری نجف آبادی اضافه کرد: در استان بایستی کار فرهنگی در حوزه های مختلف گسترش یابد، ۱۲سال است که آمار استان مرکزی در زمینه نرخ ولادت و باروری از میانگین کشوری پایین تر می باشد و در حال تبدیل شدن به یک استان پیر هستیم، کار فرهنگی جدی برای تحکیم بنیان خانواده ضروری است و ارگان های فرهنگی نباید در این رابطه غفلت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: در حوزه اشتغالزایی، رفع بیکاری، کاهش آسیب های اجتماعی، حاشیه نشینی، حوزه های علمیه، تشکیل دانشگاه اسلامی انسانی و سایر عرصه های اجتماعی، نیازمند اقدام جدی هستیم و کار برای انجام دادن بسیار زیاد است.

وی یادآور شد: امروز باید از جبهه توحید، خون شهدا، آرمان های انقلاب و اسلام محافظت کنیم و در مقابل هجمه ها و عواملی که ما را دچار غفلت و توقف می کند، بایستیم.

نظر شما