شناسهٔ خبر: 25094254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| ۳۵۴ نشست تخصصی نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

R41350/P1357/S6,54/CT1

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۳۵۴ نشست تخصصی نماز در مدارس، دانشگاه، ادارات، حوزه‌های علمیه و شهرستان‌های استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به برگزاری برنامه‌های آموزشی ستا در سال گذشته اظهار داشت: برگزاری 6 دوره آموزشی سلامت معنوی بیماران شامل آموزش احکام نماز در 3 بیمارستان، برگزاری 4 دوره آموزشی مهارت افزایی معلمان پایه سوم ابتدایی دخترانه، برگزاری 5 دوره آموزشی ائمه جماعت مدارس و مساجد و برگزاری 3 دوره آموزشی مکنت ویژه مدیران ادارات از جمله برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز استان در سال گذشته بوده است.

وی افزود: همچنین دوره آموزشی کلید بهشت ویژه آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در شهرستان اردل، دوره آموزشی بیان ویژه طلاب خواهر حوزه های علمیه در 2 شهرستان، برگزاری 100 نشست آموزشی نماز و فضای مجازی ویژه کارمندان دستگاه های اجرایی و برگزاری 4 دوره آموزش کوتاه مدت نماز ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های ستاد در بخش آموزشی بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط ستاد در استان بیان کرد: توجه بخشی به نماز صبح مساجد و احیای نماز 30 مسجد، 115 نشست با عنوان گفتمان‌های خانواده، 115 نشست‌ دانش آموزی، 3 نشست دانشجویی، مسابقه کتابخوانی نماز و 16 نشست با عنوان نقش نماز در زندگی زوج‌های جوان در استان برگزار شد.

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین طرح عشایری یاوران نور در 3 منطقه عشایری، آموزش اقامه کنندگان نماز اموات در 9 شهرستان و یادواره شهدای نماز جمعه استان به همراه نمایشگاه در استان نیز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های یاوران نماز گفت: 4 دوره آموزشی نماز یاوران کودک، دو دوره آموزشی مبین، 4 جلسه فصلی با اعضای یاوران نماز و دوره آموزشی دبیران اقامه نماز ادارات استان نیز برگزار شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجلاس‌های نماز استانی و شهرستانی در استان برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در مرکز استان، برگزاری اجلاس‌های نماز در شهرستان‌های 9 گانه استان برای دومین سال و تجلیل از اقامه کنندگان نماز در این برنامه‌ها اجرا شده است.

کریمی با اشاره به برنامه‌های ستاد در حوزه برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی ادامه داد: پس از برنامه‌ریزی و امضای تفاهم نامه‌های بومی با دستگاه‌های اجرایی و همچنین نظارت بر اجرای آن‌ها در ابتدای سال 96 پس از اخذ گزارش دستگاه‌ها و تشکیل هیئت داوری و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان 17 دستگاه شایسته تقدیر به عنوان برتر در سال 95 انتخاب شدند.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ستاد در سال جاری گفت: برگزاری جشنواره دعوت به نماز در فضای مجازی، برگزاری شب شعر و خاطره نماز شهدا و رزمندگان نیز از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز در سال جاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

نظر شما