شناسهٔ خبر: 25094156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس سازمان صدا و سیما:

قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن است

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به هجوم فرهنگی دشمن بوسیله رسانه و تکنولژی گفت: قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالعلی علی‌عسکری رییس رسانه ملی طی سخنانی در آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بااشاره به برکات قرآن کریم برای نظام اسلامی گفت: امروز به برکت قرآن کریم جمهوری اسلامی و دیگر بلاد اسلامی روز بروز قوی‌تر می‌شوند.

وی دنیای امروز را دنیای پرفتنه‌ خواند و گفت: در این برهه‌ای که ما زندگی می‌کنیم شیطان بیش از هر زمانه‌ای به انسان تهاجم کرده و برای تخریب بشریت دست به کار شده است.

رییس سازمان صدا و سیما تکنولژی و رسانه را ابزار هجوم دشمن به مسلمانان دانست و افزود: بهترین راه هجوم به دیگر کشور‌ها هجوم فرهنگی و رسانه‌ای است و باید مسلمانان باوحدت خود در برابر دشمنان قیام کنند.

علی‌عسکری قرآن کریم را بالا‌ترین رسانه برای مقابله با دشمن برشمرد و گفت: رسول گرامی اسلام رسانه‌ای پاک  و نورانی بود و امروز هم قرآن کریم به عنوان بالاترین رسانه دراختیار ما قرار دارد و هرکس با قرآن تماس بگیرد تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی فتنه آمریکا، صهیونیسم و وهابیت را بزرگترین فتنه بشریت ذکر کرد و افزود: هنگامی که عده‌ای ادعای خادمی حرمین شریفین را دارند و دوستی صهیونیسم را می‌پذیرند، این یعنی فتنه بزرگ و این افراد در همه عالم مورد نفرت قرار می‌گیرند.

علیعسکری ادامه داد: اینها کسانی هستند که داعش را ایجاد کردند که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است، از این رو است که نفرت جهان اسلام از همه جای عالم علیه آنها فوران می‌کند./۸۱۳/د۱۰۳/ب۱

نظر شما