شناسهٔ خبر: 25093813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری اولین همایش ستادهای بازسازی عتبات خراسان رضوی در سال 97

گروه اجتماعی- اولین همایش مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال 97 با ارائه جزئیات فعالیت این ستاد در سال گذشته و بررسی برنامه‌ها برای سال جاری در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اولین همایش مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال97 با حضور اکبر پارسا، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و تمامی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان پنجشنبه، 30 فروردین ماه در مشهد برگزار و گزارش عملکرد سال 96 و برنامه مدون سال 97 بررسی شد.

در ابتدای این همایش دکتر حمیدی، رئیس بانک ملت خراسان رضوی که میزبان این همایش بود به ایراد سخن پرداخت و گفت: به لطف اهل بیت(ع) زندگی ما آکنده از معنی است، قرآن و اهل بیت(ع) بهترین راه زندگی را به ما آموخته اند که موفقیت و سربلندی و سعادت همه ما منوط به حرکت در این مسیر است.
وی افزود: بالاترین درجه در دنیا و عالم معنی، عشق است و حد اعلی محبت هم عشق است و کاری که با عشق انجام شود نهایت موفقیت را به همراه دارد، اهل بیت(ع) مسیری را که مشخص کرده اند مانند عالم معنی است و کسانی که در مسیر اهل بیت(ع) و نمایان کردن این مسیر به مردم گام برمی دارید قطعا موجبات رضایت اهل بیت(ع) و باری تعالی را فراهم می آورید ان شاء الله خداوند توفیق روزافزون به شما عنایت فرماید.
در ادامه این جلسه اکبر پارسا، سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس بانک ملت خراسان رضوی فرارسیدن ماه عزیز شعبان و اعیاد این ماه را تبریک گفت و در ادامه افزود: این ستاد در سال 96 تا حدود زیادی به تعهدات خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: این ستاد در اربعین حسینی بالغ بر 8 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی نذورات جمع آوری کرده است که در از زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی شده است و در بازگشت که همزمان با زلزله مهیب غرب کشور بود نیز به ارائه خدمت به زلزله زدگان پرداختیم.
پارسا گفت: خراسان رضوی 4 درب حرم مطهر امامین جوادین(ع) را در دست ساخت دارد که با همت مردم ولایتمدار استان کار ساخت آن در حال انجام است و برای طلاکاری‌های آن نیاز به جمع آوری نذورات و کمک های مردم و محبان اهل بیت(ع) داریم.
وی به صحن حضرت زینب(ع) نیز اشاره و اضافه کرد: برای ساخت هر مترمربع این صحن 4 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که سهم استان در این مهم 7 میلیارد تومان است که با نذورات و کمک های مردمی در این امر پیش خواهیم رفت.
پارسا گفت: در سال گذشته بیش از 200 نفر نیروی متخصص تبرعی از این ستاد به عتبات اعزام شده اند که در بازسازی و ساخت حرم های اهل بیت(ع) فعالیت داشته اند.
وی افزود : حدود 3 هزار خشت از 16 هزار خشت ایوان های مطهر امامین کاظمین باقی مانده است که با همت مردم خیر استان تامین خواهد شد.
پارسا عنوان کرد: مردم و محبان اهل بیت(ع) میتوانند نذورات خود را به شماره حساب 0120 200 000 000 نزد بانک ملی ایران در کلیه شعب به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی واریز کنند همچنین از درگاه اینترنتی این ستاد به نشانی atabatkh.com/pay و شماره دستوری #780*110*5* قابل اقدام است.

انتهای پیام

نظر شما