شناسهٔ خبر: 25093611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیرجند| امنیت امروز ما مرهون خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است + تصویر

R41348/P1357/S6,56/CT11

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است زیرا اگر این شهدا نبودند امروزه باید در کوچه‌های شهر خودمان با داعش می‌جنگیدیم و باید به شهدا تبریک گفت چون معامله خوبی انجام داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده  شهید  مرتضی بصیری‌پور نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی اظهار داشت: خوش به سعادت شهدا که بهترین معامله را با خدای خود انجام داده‌اند و از همه بیشتر سود می‌برند و باید به حال شهدا قبطه خورد.

 وی افزود: با اندکی نگرش در اطراف و پیرامون‌مان می‌توانیم به این نتیجه رسید که بدون هیچ خدمتی به خداوند، پروردگار به ما حیات، بینایی، شنوایی، قدرت حرکت یا ساده‌ترین چیز اکسیژنی که تنفس می‌کنیم و از همه مهم‌تر سلامتی اعطا کرده است این همه نعمت و پاداش در حالی است که هیچ خدمتی به خداوند نکرده‌ایم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حال شهدا با نثار جانشان در راه خداوند می‌توان پی‌برد خداوند چه کرم و پاداشی به آنها اعطا خواهد کرد.

عبادی بیان کرد: پاداش و بهشت جاویدان خداوند به شهدا عنایت می‌کند به پهنایی آسمان‌ها و زمین و سعادت و کار بزرگ شهید بصیری‌پور این است که توسط صهونیست‌ها جنایکار به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: امنیت امروز ما مرهون خون این شهدا است زیرا اگر این شهدا نبودند امروزه باید در کوچه‌های شهر خودمان با داعش می‌جنگیدیم و باید شهدا باید تبریک گفت چون معامله خوبی انجام داده‌اند و به خود تسلیت بگویم تا عاقبت بخیر بشویم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خراسان جنوبی نیز در تشییع پیکر مطهر شهید بصیری‌پور و قدرشناسی از شهدا نیز لطف کردند و این شهید بزرگوار افتخاری برای همه ما شده است.

عبادی با اشاره به اینکه شهید بزرگوار یک فرزند داشته است بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز از کودکی هم پدر و هم مادر گرامیشان را از دست دادند و با یتیم به مقام پیامبری رسیدند زیرا خداوند هیچ گاه بنده‌ها خود را تنها نمی‌گذارد.

پدر شهید بصیری پور در ادامه اظهار داشت: شهید دارای تحصیلات دانشگاهی و از نظر اخلاق خیلی خوب و ویژگی‌ها زیادی داشته است.

احمد بصیری پور عمو شهید بصیری پور در ادامه نیز تصریح کرد: غم و ناراحتی ما از شهادت شهید نیست بلکه از غم فراق و خاطراتی که با شهید  داشته‌ایم است افتخار بزرگی نصیب خانواده ما شده است و این پرچم افتخاری است که باید حفظ شود.

وی افزود: خون شهید بصیری‌پور و هم دوره‌ای این شهید  مقدمه خواهد بود برای نابودی اسرائیل و این پیروزی نهایی نزدیک است و به‌زودی این انقلاب را متصل به انقلاب حضرت مهدی (عج) خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما