شناسهٔ خبر: 25093523 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد

فعالسازی ۳۵۰۰ کد ویژه تلفن همراه در استان‌های درگیر بحران

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور از راه‌اندازی و فعال‌سازی شماره 5 رقمی در استان‌های تحت تأثیر بحران با استفاده از ظرفیت شرکت همراه اول خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی رحمتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، گفت: تقویت سامانه های تلفن ثابت، سیار و بیسیم و هرگونه تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری تخصصی و عمومی برای ایجاد شبکه وسیع اینترانت و اینترنت در جهت بالابردن سطح اطلاع رسانی در مراحل 4 گانه مدیریت بحران را دنبال کرده ایم.

وی از راه اندازی سامانه ویدئو کنفرانس در سطح سازمان و ادارات کل بحران استان‌ها برای آگاهی از اخبار و رویدادهای اتفاق افتاده در سطح استان‌های کشور خبر داد و گفت: امکان سنجی شرایط لازم جهت راه اندازی شبکه بی سیم سازمان جهت افزایش ضریب پاسخگویی در زمان بحران و مدیریت بهینه بحران نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

رحمتی نژاد افزود: استفاده از امکانات و ظرفیت های اپراتورهای تلفن همراه در کشور جهت گسترش شبکه های مخابراتی از دیگر اولویت های سازمان مدیریت بحران است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور از ایجاد بیش از 3500 کد پنج رقمی بر روی خطوط دائمی همراه اول کارکنان سازمان مدیریت بحران، ادارات کل بحران استان‌ها، کارگروه ها و حوزه های مرتبط با مدیریت بحران جهت برقراری ارتباط با اولویت بالا در زمان بحران و مدیریت بهتر حوادث خبر داد.

وی گفت: همچنین رصد آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی از طریق دوربین های راهداری انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما