شناسهٔ خبر: 25093361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

سردار سنایی راد در گردهمایی فرماندهان و اعضای شورای مركز پایگاه‌های بسیج راه‌آهن:

روحیه بسیجی باید در عمل نشان داده شود

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح با تاكید بر اینكه افزایش رضایت مندی مردم موجب افزایش اقتدار نظام می شود، گفت: روحیه بسیجی باید درعمل نشان داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار رسول سنایی راد در گردهمایی فرماندهان و اعضای شورای مركز پایگاه‌های بسیج راه آهن ضمن تبریك ایام ماه رجب ، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: امروزه محبوبیت نظام جمهوری اسلامی ایران موجب اقتدار آن می شود و چنانچه افزایش رضایتمندی مردم با كارآمدی دستگاه ها همراه شود، این اقتدار افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به اینكه چنین شرایطی تنها با بازگشت به روحیه ایثار و انقلابی گری دهه ۶۰ مهیا می شود اظهار داشت: عصاره این روحیه همان فرهنگ بسیجی است كه در زمان جنگ امتحان خود را پس داد و حضرت امام (ره ) درباره آن فرمودند كه نهادهای زیادی در جنگ ایفای نقش كردند اما گل سرسبد آنها بسیج بود .

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح با بیان اینكه اگر فرهنگ و تفكر بسیجی بر فضای كشور طنین انداز شود چشم طمع بیگانگان به كشور دور خواهد شد، تصریح كرد: امروز باید به بسیجی شدن و بسیجی ماندن باز گردیم: همه دشمنی ها با كشور به این روحیه باز می گردد، در حال حاضر مسائل كشور حل شدنی است و مسئله حل نشدنی نداریم.

تعصب به كالای ایرانی از جنس شهید باكری 

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به پیام سال مقام معظم رهبری گفت : ایشان خواستار ایجاد تعصب نسبت به مصرف كالای ایرانی شدند و این تعصب از نوع غیرت و تعصب شهید باكری است

سردار سنایی راد با اظهار تاسف از اینكه امروزه كالاهایی ایرانی در قیمت و كیفیت قابل مقایسه با كالاهای خارجی نیستند، خاطر نشان كرد: كالای تولیدی ایران باید در طراز شهروند یك كشور انقلابی باشد .

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینكه ایران توانسته است در عرصه موشكی بازدارندگی ایجاد كند، تصریح كرد: اراده چند جانبه و فولادین برای حمایت از كالای ایرانی لازم است .

سنایی راد با یادآوری اینكه در هر جا روحیه بسیجی دهه ۶۰ را داشته ایم ، درخشیده ایم ، تصریح كرد: جزو قدرتهای موشكی دنیا هستیم و در نانوتكنولوژی، علوم پزشكی، فضایی حرف برای گفتن داریم .

گفتنی است پس از سخنان سردار سنایی راد معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح، احكام مسئولیتی فرماندهان بسیج راه آهن به آنها اهدا شد

همچنین از سوی بسیج راه آهن ، تندیس افتخار و حماسه دفاع مقدس و كتاب حماسه جاوید و نقش راه آهن در دفاع مقدس به سردار سنایی راد معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح به عنوان یادگار اهدا شد .

برچسب‌ها:

نظر شما