شناسهٔ خبر: 25093275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ائمه اهل تسنن حمله تروریستی به مرزبانان را محکوم کردند

کانون خبرنگاران نبأ ــ ائمه جماعت اهل تسنن زاهدان و میرجاوه با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت 2 تن از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، این حمله تروریستی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

ائمه اهل تسنن حمله تروریستی به مرزبانان را محکوم کردند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، شیخ‌الاسلام مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی، حمله تروریستی به مرزبانان در میر جاوه، را محکوم کرد در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مطلع شدیم گروهی از افراد فریب‌خورده با حمله به یک برجک در منطقۀ مرزی میرجاوه و گذاشتن تلۀ انفجاری باعث شهادت و زخمی شدن گروهی از مرزبانان و بسیجیان عزیز شده‌اند.

بدون شک هرگونه ایجاد ناامنی و حمله به مرزبانان عزیز از سوی هر فرد یا گروه محکوم است. ما از افراد فریب‌خورده می‌خواهیم به خود بیایند و ببینند در راستای منافع چه کسانی دست به اسلحه برده‌اند و این نوع اعمالشان باعث خسارت برای چه کسانی است؟

این‌جانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این شهدای عزیز و عرض تسلیت به آنان از بارگاه ایزد منان برای آن عزیزان سفرکرده رفع درجات و مغفرت تامه و برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت دارم.

همچنین در متن پیام مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دست استکبار جهانی از آستین گروهک‌های تروریستی بیرون آمد و در اقدامی ناجوانمردانه، چند تن از مرزبانان عزیز و فداکار کشورمان را به شهادت رساندند.

اشرار و تروریست های جیره خوار آمریکا و اسرائیل، همواره به دنبال خدشه دارکردن امنیت ایران اسلامی، ایجاد رعب و وحشت در مرزهای کشور و برهم زدن وحدت شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان هستند و جنایت اخیر اشرار نیز با همین هدف انجام شد که فرزندان شیعه و سنی این مرز و بوم با نثار خون در مقابل این جنایتکاران ایستادند.

اتحاد بین شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان، همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و وحدت بین شیعه و سنی در حراست از مرزهای این کشور ستودنی است.

بنده با محکوم کردن شدید این اقدام تروریستی، حادثه غم‌انگیز و دلخراش شهادت تعدادی از جان‌برکفان مرزبانی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌ شهدا و مسئولان عزیز تسلیت عرض کرده، علو درجات برای شهدا و اجر و صبر برای بازماندگان را از بارگاه الهی مسئلت دارم.
فرهاد زمانی

انتهای پیام 

نظر شما