شناسهٔ خبر: 25092899 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک| استاندار مرکزی در دولت نهم و دهم: غوغاسالاری احمدی‌نژاد ‌‌قابل پذیرش نیست

R41371/P36439/S6,73/CT1

استاندار مرکزی در دولت نهم و دهم با بیان اینکه غوغاسالاری احمدی‌نژاد سوژه به دشمنان و مخالفان نظام می‌دهد، گفت: این رفتار قابل پذیرش نیست.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر شعبانی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به رفتار اخیر رئیس دولت نهم و دهم اظهار داشت: نظر من هم نسبت به اعمال و رفتار احمدی‌نژاد مانند نظرات دیگر وزراء و معاونان وزراء است و همچنان رفتار او را تأیید نمی‌کنیم، ما از مقام ولایت تبعیت کرده و هرچه را ایشان بفرمایند رعایت کرده و تابع قوانین نظام هستیم.

وی افزود: نظام اسلامی چارچوب و قانون دارد، اگر فردی بخواهد از چارچوب قانون و نظام و خط قرمزها عبور کند اشتباه کرده و همه موظف به رعایت قوانین نظام هستیم که اگر به قانون و اجرای آن احترام بگزاریم به برقراری و شکل‌گیری هرچه بیشتر نظم و عدالت کمک کرده‌ایم، که متأسفانه احمدی‌نژاد پا را از قانون فراتر گذاشته‌اند.

شعبانی‌فرد عنوان کرد: نظر خاصی ندارم و احمدی‌نژاد معتقد است که در حال تظلم‌خواهی است ولی راه تظلم‌خواهی نشستن در حرم عبدالعظیم نیست، ما باید در تظلم‌خواهی هم در چارچوب قانون و نظام عمل کنیم، نباید غوغاسالاری کنیم و تنها توقع ما این است هر حقی که برای مردم قائل هستیم تفاوت نداشته باشد.

وی افزود: به هر ترتیب این حکم جای تظلم‌خواهی دارد ولی در چارچوب قانون انجام شود، دادگاه باید برابر قانون اساسی به‌شکل علنی برگزار می‌شد که همه مردم در جریان قرارمی‌گرفتند، آقای اژه‌ای گفت هربار تقاضای دادگاه علنی داده‌اند با آن مخالفت شده است و معتقد به دادگاه علنی هستند.

استاندار مرکزی در دولت نهم و دهم بیان کرد: همچنان با غوغاسالاری مخالف هستم زیرا با این رفتار به دست دشمنان نظام سوژه داده و برداشت منفی مخالفان را از ماجراها به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/ش*

نظر شما