شناسهٔ خبر: 25092890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| نارضایتی مردم رشت از رهاسازی ‌لوله‌های بتنی فاضلاب ‌در خیابان‌ها+فیلم

R7877/P36439/S6,71/CT16

رها شدن لوله‌های بتنی پروژه جمع آوری فاضلاب شهری در برخی خیابان‌ها باعث نارضایتی مردم رشت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان معلم رشت که بخشی از پروژه کلی جمع‌آوری آب‌های سطحی این شهر بوده بیش از یک سال است که نیمه کاره رها شده است.

اهالی و ساکنان فاز 2 خیابان معلم رشت بیش از یک سال است که هر روز با منظره‌ای نازیبا از رها شدن لوله‌های بتنی در حاشیه‌ این خیابان هستند که مشکلات متعددی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

این لوله‌ها در راستای اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی توسط شهرداری رشت در این منطقه قرار داده شده اما با وجود اینکه کارگاه ساختمانی اجرای این پروژه نیز در خیابان معلم رشت راه‌اندازی شده اما هیچ اقدامی برای نصب لوله‌ها و اتمام پروژه انجام نشده است.

به گفته اهالی این خیابان، بروز تصادفات رانندگی، ایجاد منظره نامناسب شهری، دشواری عبور و مرور عابران پیاده به‌ویژه سالمندان و همچنین شعارنویسی بر روی این لوله‌های بتنی از جمله مشکلاتی است که به دلیل رهاسازی آنها ایجاد شده است.

ساکنان فاز 2 خیابان معلم رشت با انتقاد از عملکرد شهرداری رشت به جهت رهاسازی پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی اظهار داشتند: از مسئولان شهرداری می‌خواهیم یا این پروژه را تکمیل کنند و یا برای جمع‌آوری لوله‌های بتنی اقداماتی انجام دهند.

جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از مشکلاتی است که شهر رشت سالیانی طولانی در حال دست و پنجه نرم کردن با آن است زیرا پس از هر بارشی تمام شهر رشت دچار آبگرفتگی می‌شود. 

اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی سابقه‌ای 7 الی 8 ساله در شهر رشت دارد و اجرای آن به کندی پیش می‌رود و این امر سبب نارضایتی مردم شده است.

شهر رشت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور است و وجود چنین صحنه‌های نامناسبی در اطراف خیابان‌های این شهر وجهه مناسبی برای رشت ندارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما