شناسهٔ خبر: 25092781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبالیست کرمانشاهی به مسابقات آسیایی اعزام می شود

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه، از دعوت ورزشکار کرمانشاهی به تیم ملی بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مهتاب رحمانی بانوی والیبالیست کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور راه پیدا کرده است.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان ایران از اول اردیبهشت در تهران آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی اضافه کرد: ششمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون آسیا از 25 شهریور تا دوم مهر به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار خواهد شد.

** حضور قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی آب های آرام
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال کشورمان خبر داد و گفت: هادی جعفری ورزشکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اردو دعوت شده است.
محمد سهراب بیگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این اردو که از 31 فروردین آغاز می شود، هشت ورزشکار آقا در 2 بخش کایاک و کانو زیرنظر مربیان تمرینات خود را آغاز می کنند.
وی با بیان اینکه 6 ورزشکار در بخش کایاک و 2 ورزشکار نیز در بخش کانو حضور دارند، گفت: جعفری ورزشکار کرمانشاهی در بخش کایاک تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: اردوی تیم ملی تا ششم اردیبهشت در دریاچه آزادی تهران دنبال خواهد شد.
وی در پایان از حسین ملکی به عنوان سرمربی کایاک و الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی کانو کانادایی مردان ایران یاد کرد.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار ورزشکار زیرنظر هیات والیبال و حدود 150 ورزشکار نیز زیرنظر هیات قایقرانی کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند.
7458/8066

نظر شما