شناسهٔ خبر: 25092664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

کشف 160هزار لیتر سوخت قاچاق در سیریک

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و کشف 160 هزار لیترسوخت قاچاق در شهرستان سیریک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج؛ سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و پاکسازی مناطق آلوده ، پس از برآوردهای اطلاعاتی و اخذ دستور قضایی طرح برخورد با سوخت قاچاق در روستای سرزه سیریک با همکاری مشترک پلیس آگاهی استان، یگان تکاوری و مأموران انتظامی شهرستان سیریک با اقتدار کامل به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی از منازل و محل های دپوی سوخت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این مکان ها را پاکسازی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح مقدار 160 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 4متهم نیز در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با جرائم اقتصادی، مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی را یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس دانست و از همکاری مردم با نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم اقتصادی قدردانی و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما