شناسهٔ خبر: 25092428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقه شطرنج یادواره شهدای سانچی

گروه اجتماعی- چراغی با اشاره به برگزاری مسابقه شطرنج، یادواره شهدای نفتکش سانچی، اظهار کرد: در این مسابقه احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج کشورمان با یکصد شطرنج باز به صورت همزمان بازی می کند.

صاحب‌خبر -

حسین چراغی در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری مسابقه شطرنج، یادواره شهدای نفتکش سانچی، اظهار کرد: در این مسابقه احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج کشورمان با یکصد شطرنج باز به صورت همزمان بازی می کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان، با بیان اینکه مسابقه شطرنج به یاد شهدای خدمت کشتی سانچی برگزار شده است، افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان به عنوان متولی دریایی کشور، یاد و خاطره عزیزان شهید در سانحه کشتی را گرامی می دارد.

برگزاری مسابقه شطرنج یادواره شهدای سانچی

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه را انجام تکالیف اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه ایجاد نشاط در جامعه دانست و گفت: در صدد هستیم به واسطه استفاده از رشته های ورزشی یک شادی و نشاط اجتماعی ایجاد کنیم و سیاست تعامل شهر با بندر را با برگزاری این مسابقه به منصه ظهور برسانیم. امیدواریم که گام خوبی در این راستا برداشته باشیم.

چراغی، با اشاره به نقش اجتماعی سازمان بنادر و برنامه های پیش رو در سال 97، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ماموریت های سازمان ما در کنار تکالیف تجاری، بحث توسعه گردشگری دریایی و سفرهای دریایی است. امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در بنادر شمال کشور بتوانیم این صنعت را رونق ببخشیم و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

نظر شما