شناسهٔ خبر: 25092420 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

بهرام رادان با "رقص روى شیشه"به شبکه نمایش خانگى مى‌آید

صاحب‌خبر -
خرداد: سریال "رقص روى شیشه" به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى با حضور چهره هاى مطرح سینما و تلویزیون براى پخش در شبکه نمایش خانگى تولید مى‌شود.

بهرام رادان با "رقص روى شیشه"به شبÚه نمایش Øانگى مى‌آید

 به گزارش خرداد به نقل از هنرآنلاین، عوامل مجموعه "رقص روى شیشه" ، پس از دریافت موافقت اصولى از شوراى پروانه ساخت مشغول نگارش قسمت‌هاى مختلف فیلمنامه هستند و پیش تولید رسمى و انتخاب بازیگران را آغاز کرده‌اند و مذاکره با بهرام رادان بعنوان جدى‌ترین گزینه حضور در این مجموعه صورت گرفته که به احتمال فراوان حضور این سوپراستار سینما در این مجموعه قطعى است و اولین حضور رادان در شبکه نمایش خانگى با این مجموعه رقم خواهد خورد.

"رقص روى شیشه" که حداقل در ٢٦ قسمت تولید خواهد شد، فیلمنامه‌اى اجتماعى دارد و مهدى گلستانه پس از تهیه کنندگى مجموعه موفق "عاشقانه"، اینبار با کارگردانى "رقص روى شیشه" در دومین تجربه خود در شبکه نمایش خانگى حضور خواهد داشت.

کارگردان: مهدی گلستانه، تهیه کننده: پیمان جعفری، سرمایه گزاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترافیلم تابا و مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى، برخى از عوامل تولید "رقص روى شیشه" هستند و بزودى اسامى کامل عوامل اعلام خواهد شد.

نظر شما