شناسهٔ خبر: 25092011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار صالحیه خبر داد؛

رشد ۵ برابری فضای سبز صالحیه در سال ۹۶

بهارستان- شهردار صالحیه از رشد ۵ برابری فضای سبز این شهر در سال ۹۶ خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پروژه های قابل اجرا در صالحیه اظهار داشت: با رایزنی ها و پیگیری های شهرداری و شورای شهر پیش بینی می شود سال ۹۷ این شهر از ازدیاد طرح ها و برنامه ریزی و اقدامات انجام  گرفته، پروژه باران شود.

قربانی افزود: ایجاد زیرساخت های لازم همواره از اهداف و اولویت های ما در شهر صالحیه بود است و اقدامات مثبت و خوبی هم در این راستا انجام گرفته است.

شهردار صالحیه تأکید کرد:  مجموعه شهرداری و شورای شهر این شهر همواره دغدغه تعالی و عمران و سازندگی را به روح مردم صالحیه دمیده اند و مطمئن هستم که روند رو به رشد و توسعه چشمگیر شهر صالحیه تداوم خواهد داشت.

قربانی در ادامه با تشریح اقدامات انجام گرفته در سال گذشته، ساخت کمربندی صالحیه به واوان، پل وحدت، بوستان ولایت و یاس، تکمیل رینگات دور شهر صالحیه به طول ۶ کیلومتر، احداث مسیر دسترسی فشار قوی از محدوده آرامستان به میدان شهید رجایی(امام زاده باقر) را از جمله این پروژه ها برشمرد.

تکمیل فاز سوم بوستان نهج البلاغه در آینده ای نزدیک

شهردار صالحیه با بیان اینکه این شهرداری براساس برنامه هایی که داشته و با توجه به میزان درآمد و یا فراتر از آن و با همیاری و مساعدت های اعضای  شورای شهر صالحیه و تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم مشارکت های سازنده شهروندان این شهر علیرغم مشکلات و تنگناهایی که داشته، تلاش کرده تا با ارائه خدمات بهینه  و رفع نیازمندی های مطلوب شهروندان رضایت خوب و نشاط اجتماعی در آنها ایجاد کند.  

قربانی در عین حال تأکید کرد: سعی ما در مجموعه شهرداری بر این بوده و هست تا حقوق شهروندان در بُعد اجتماعی و سایر ابعاد تحت حوزه شهرداری را در حد توان که وظیفه ما بوده است به انجام برسانیم و از همه شهروندان شهر صالحیه می خواهم به یاری خدمتگزاران خود در شهرداری و شورای اسلامی شهر بشتابند تا شاهد گسترش، توسعه و آبادی شهر صالحیه باشیم و شهری در خور شأن ساکنین در این منطقه را بسازیم.

 وی در ادامه با اشاره به افزایش بودجه و توجه به وضعیت خدمات رسانی، عمرانی و آبادانی این شهر گفت: تمامی تلاشمان را به کار خواهیم بست تا پروژه ها و طرح های در حال احداث یکی پس از دیگری به بهره برداری برسند و باید بگوییم که پروژه ها و طرح های ماندگار، شهر صالحیه را از بن بست خارج کرده است و امروز شاهد رشد و ترقی و توسعه این شهر در حال توسعه هستیم.

قربانی در ادامه رشد ۵ برابری سرانه فضای سبز، تکمیل فاز سوم بوستان نهج البلاغه در آینده ای نزدیک، افتتاح ساختمان شماره دو آتش نشانی ، ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، توجه به معلولان و سالمندان در اجرای طرح های شهری، احداث و توسعه مسیر موصلاتی و دو میدان در شهر را از جمله اقدامات انجام گرفته در سال ۹۶ عنوان کرد.

شهردار صالحیه ابراز امیدواری کرد: با مهیا شدن زیرساختها، ارائه بودجه مناسب، با همت و عزم ملی همگان، دست در دست هم شاهد رشد و شکوفایی و تعالی شهر صالحیه در منطقه جنوب غرب استان تهران باشیم.

نظر شما