شناسهٔ خبر: 25091972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه به ۱۵۰ سایت دیگر تلفن‌همراه نیاز دارد

افتتاح همزمان 1235 طرح ارتباطی که امروز (30 فروردین) با حضور وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آئین افتتاح این طرح‌ها از وزیر ارتباطات خواست، ۱۰۰ تا ۱۵۰ سایت دیگر تلفن همراه برای استان لحاظ کنند.

وی به آمادگی مرز خسروی جهت تردد زوار اربعین اشاره کرد و افزود: پارسال نیز این مرز آماده بود، اما به دلایلی که دولت عراق نتوانست شرایط را فراهم کند، این مرز بازگشایی نشد.

استاندار کرمانشاه  گفت: امسال رایزنی‌هایی صورت گرفته که امکان بازگشایی مرز وجود دارد و وزارت ارتباطات همان طور که سال گذشته همکاری موثری داشتند تقاضا داریم امسال نیز همکاری موثری در این حوزه داشته باشد.

بازوند همچنین از وزارت ارتباطات در حوزه خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان قدردانی کرد و گفت:  با اینکه برخی روزها 700 هزار نفر در مناطق زلزله تردد داشتند، اما هیچ مشکل ارتباطی وجود نداشت. 

وی به برخی کمبودها و مشکلات استان در حوزه ارتباطات از جمله وجود برخی نقاط کور و مشکلات همراه اول اشاره کرد و افزود: تقاضای ما این است 100 تا 150 سایت دیگر علاوه بر برنامه موجود برای استان کرمانشاه لحاظ شود.

استاندار کرمانشاه همچنین انسداد مرز را به عنوان خواسته دیگر استان از وزیر ارتباطات طرح کرد و گفت: کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و برای انسداد این مرز اعتبار قابل توجهی نیاز است که بخش زیادی از آن به حوزه ارتباطات برمی‌گردد.

بازوند از وزیر ارتباطات خواست در راستای کمک به ارتش و سپاه با دید مثبت به این طرح نگاه شده و برای تامین اعتبارات آن تلاش شود.

 

نظر شما