شناسهٔ خبر: 25091902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژولیو سزار:

مورینیو گفت با یک دست هم بهتر از کاسیاس هستم

ژولیو سزار، دروازه بان سابق اینتر، فاش کرد که ژوزه مورینیو یک بار به او گفت که حتی با یک دست هم از ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید، بهتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و در سومین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو با کاسیاس دچار مشکل شد و حتی در ماه های آخر حضورش در این باشگاه او را نیمکت نشین کرد.

این در حالی است که سزار زیر نظر مورینیو در اینتر پیشرفت زیادی داشت و توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود. سزار همچنین با تیم ملی برزیل توانست در جام کنفدراسیون های 2013، با پیروزی مقابل اسپانیا در دیدار نهایی به قهرمانی برسد.

او که در پایان بازی پیراهنش را با کاسیاس عوض کرده بود و در جشن قهرمانی تیمش، این پیراهن را به تن داشت، به شبکه تلویزیونی برزیلی اسپورت تی وی گفت:" وقتی به رختکن رفتم، دیدم که یک پیامک از مورینیو دارم.

 

 

او نوشته بود "تو دیوانه ای. این کاسیاس است که باید پیراهن تو را بپوشد، نه تو پیراهن او را" و همچنین گفت "من با یک دست هم می توانم توپ های بیشتری از کاسیاس بگیرم."

سزار همچنین فاش کرد که در پایان همان بازی به کاسیاس توصیه کرد که جلسه ای با مورینیو داشته باشد؛ در حالی که پیش از آن مشخص شده بود که آقای خاص، سانتیاگو برنابئو را ترک می کند.

" ایکر به رختکن آمد تا با من صحبت کند و من به او گفتم که صحبتی با مورینیو داشته باشد و گفتم که می دانم سخت است اما باید این کار را بکند."

نظر شما