شناسهٔ خبر: 25091865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دومین مرکز کودکان کار و خیابانی در کرمانشاه راه اندازی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، به اقدامات خوب مددکاران اجتماعی در بهزیستی اشاره کرد و گفت: با همراهی آنها سال گذشته تعداد ۸۵۰ زن سرپرست خانوار توانمند شدند و در این زمینه کرمانشاه رتبه دوم کشوری را داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز(30 فروردین) در مراسم  گرامیداشت روز ملی مددکاری اجتماعی، اظهار داشت: مددکاران نقش مهمی در حوزه سلامت اجتماعی دارند.

 

وی بیان کرد: مددکاران اولین قشری بودند که در زمان زلزله به امدادرسانی پرداختند و حتی کار شناسایی کودکان بی سرپرست را نیز بر عهده داشتند.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، به اقدامات خوب مددکاران اجتماعی در بهزیستی اشاره کرد و گفت: با همراهی آنها سال گذشته تعداد 850 زن سرپرست خانوار توانمند شدند و در این زمینه کرمانشاه رتبه دوم کشوری را داشت.

 

دکتر قادری، اضافه کرد: توانمندسازی 32 کودک کار و خیابانی نیز از دیگر توفیقات حاصله با همکاری مددکاران بود و در تلاش دومین مرکز کودکان کار و خیابانی در کرمانشاه راه اندازی شود.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح مالی خرد از دیگر فعالیت هایی است که با همکاری مددکاران انجام می شود، افزود: امسال اعتبارات خوبی در این زمینه و توسعه طرح مالی خرد اختصاص خواهیم داد.

 

نظر شما