شناسهٔ خبر: 25091808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علی‌عسگری: قرآن کریم منشا قدرت مسلمانان برای مقابله با فتنه‌هاست

R1444/P36439/S4,37/CT11

رئیس رسانه ملی منشأ بقای کشور اسلامی و قدرت مسلمانان را قرآن کریم دانست و گفت: هر فردی که اهل قرآن است باید اهل رسانه و آگاه کننده مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا؛ عبدالعلی‌ علی عسگری، رئیس رسانه ملی در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی منشأ بقای کشور اسلامی و قدرت مسلمانان را قرآن کریم دانست و گفت: «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ وَ آخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‌ءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْكُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ» بنا بر این آیه باید قدرت نظامی مسلمانان همواره قوی باشد تا  مسلمانان در امنیت و آرامش باشند. 
علی عسگری با بیان اینکه همه مسلمانان و مؤمنان باید با اتکای به قرآن و اسلام مقابل فتنه‌های شیطانی و تهاجم شیطان به بشریت را بگیرند، گفت: قرآن منشأ قدرت ما برای مقابله با فتنه‌ها است.
رئیس رسانه ملی قرآن را رسانه‌ای دانست که هر کس در معرض انوار الهی آن قرار می‌گیرد تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه همه قرآنیان باید خود رسانه باشند، تاکید کرد:هر فردی که اهل قرآن است باید اهل رسانه و آگاه کننده مردم باشد.
وی با اشاره به آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ»، گفت: بنا بر این آیه «هر که از مؤمنان با یهود و نصاری دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود». 
علی عسگری با بیان اینکه هر چه دسیسه ها و فتنه های آل سعود و آمریکا افزایش یابد نفرت مسلمانان نیز نسبت به آنان بیشتر خواهد شد گفت: می‌بینیم این حس قرآنی از شرقی‌ترین نقاط کره زمین تا غربی ترین نقاط کره زمین در مسلمان در قبال آنها اوج می‌گیرد.
علی عسگری در این باره یادآور شد: این نفرت در جریان تشکیل داعش به وضوح دیده شد و مشاهده کردیم در قضیه عراق و سوریه به مرور نفرت مسلمانان از آنان بیشتر شد.
وی با اشاره به اینکه مسلمانان با وحدت و نیروی مقاومت می توانند در برابر استکبار صهیونیسم ایستادگی کنند افزود:  امیدواریم در روان ما نور اسلام شعله‌ور باشد و هر روز شاهد رونق بیش از پیش اسلام در جامعه و خانواده باشیم.
انتهای پیام/

نظر شما