شناسهٔ خبر: 25091677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نیمار: امیدوارم جام جهانی را از تلویزیون تماشا نکنم

نیمار می‌گوید حداقل تا نیمه دوم ماه مه (اواخر اردیبهشت) بازی نمی‌کند چون آن موقع قرار است آخرین آزمایش پزشکی‌اش بعد از جراحی پا را انجام دهد

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیمار: امیدوارم جام جهانی را از تلویزیون تماشا نکنم

نیمار می‌گوید حداقل تا نیمه دوم ماه مه (اواخر اردیبهشت) بازی نمی‌کند چون آن موقع قرار است آخرین آزمایش پزشکی‌اش بعد از جراحی پا را انجام دهد.

به گزارش انتخاب، فوق‌ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در یک کنفرانس خبری در سائوپائولو گفت: «هنوز تاریخ دقیقی تعیین نشده، باید آزمایش آخر را بدهم، مطمئن نیستم اما اگر اشتباه نکنم 17 مه (27 اردیبهشت) خواهد بود. آن موقع به من اجازه بازی داده می‌شود. باید ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود، هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»

این زمانبندی، گرانترین بازیکن جهان را برای اینکه بتواند در این فصل دوباره برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کند، در تنگنا قرار می‌دهد چون تیم پایتخت که این هفته قهرمانی‌اش در لیگ فرانسه را قطعی کرد، 29 اردیبهشت در آخرین بازی این فصل خود به مصاف کائن می‌رود.

اما واقعیت این است که بیشتر تمرکز او روی جام جهانی روسیه است که از 24 خرداد تا 24 تیر در جریان است و برزیل نخستین بازی خود را 27 خرداد در روستوف برابر سوییس انجام می‌دهد.

نیمار که حضور در مسابقات روسیه را یک رویا می‌داند، به شوخی گفت: «امیدوارم این جام جهانی را از تلویزیون تماشا نکنم.» او ادامه داد: «من به اندازه کافی زمان برای کسب آمادگی لازم را دارم. از آنچه قبلا بودم، بهتر خواهم شد.» او در کنفرانس خبری با چوب زیر بغل و در حالی که پایش در کفش‌های پزشکی ثابت شده بود، شرکت کرد.

نیمار 26 ساله ششم اسفند در جریان بازی لیگ با مارسی دچار شکستگی پا شد و برای انجام عمل جراحی و سپری کردن دوران بازپروری به کشورش بازگشت. یک هفته بعد از مصدومیت، او توسط پزشک تیم ملی برزیل، رودریگو لاسمار تحت عمل جراحی قرار گرفت و آن موقع تخمین زده شد که دو و نیم تا سه ماه نمی‌تواند بازی کند. در غیاب او، پاری‌سن‌ژرمن توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

برزیل که به دنبال ششمین قهرمانی خود در جام جهانی و البته فراموش کردن تلخی مسابقات قبلی در خاک خود بخصوص باخت 7 بر یک مقابل آلمان در نیمه‌نهایی - که نیمار به دلیل مصدومیت در آن بازی نکرد - است، در گروه E با کاستاریکا و صربستان هم روبه‌رو می‌شود.

نیمار فعلا وقتش را صرف گیم و چرخ زدن در کامپیوتر می‌کند اما از این روند راضی نیست: «تردیدهایی وجود دارد، من هم حسشان می‌کنم اما هر کسی ممکن است مصدوم شود. این نخستین جراحی من بود، واقعا سخت است که می‌بینم هم‌تیمی‌هایم گل می‌زنند و بدون من قهرمان می‌شوند. فعلا استراحت می‌کنم، باید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم.»

منبع: ایلنا

برچسب‌ها:

نظر شما