شناسهٔ خبر: 25091631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س):

قطار انقلاب بدون مشارکت مردم و تلاش مسؤولان به مقصد نمی‌رسد

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی بدون مشارکت مردم و تلاش مسؤولان به مقصد نمی‌رسد، گفت: تفکیک میان رسالت‌های مردم و مسؤولان باید انجام شود و اهمیت این تکفیک نیز باید برای همگان تفهیم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه یک انقلاب مردمی با انتقال شعارهای تحول‌ساز به مردم به پیروزی می‌رسد، اظهار کرد: این شعارها انتظارات مردم را نیز افزایش می‌دهد چراکه مردم بعد از پیروزی انقلاب انتظار دارند که شعارهای آن‌ها تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از شعارهای تحول‌ساز برای پیروزی یک انقلاب به رفع مشکلات اقتصادی مردم اختصاص دارد، اضافه کرد: مدیریت جامعه اسلامی باید با نگاه‌های کلان دنبال شود چراکه همگان باید متوجه شوند که برای تحقق شعارها مردم و مسؤولان هر کدام رسالت‌های مشخصی دارند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی بدون مشارکت مردم و تلاش مسؤولان به مقصد نمی‌رسد، عنوان کرد: تفکیک میان رسالت‌های مردم و مسؤولان باید انجام شود و اهمیت این تفیکک نیز باید برای همگان تفهیم شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود که با در رأس قرار گرفتن یک جریان خاص جمعیت قابل توجهی از مدیران کشور تغییر می‌کنند، به همین علت به صورت طبیعی رویکردها و سیاست‌ها نیز تغییر خواهد کرد و در نتیجه کشور در برنامه‌ریزی‌های بلندمدت خود نمی‌تواند به افق مورد نظر برسند درحالی‌که مباحث اقتصادی کشور نباید به مباحث سیاسی گره زده شود.

سعیدی رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف مورد نظر را نیازمند حضور مدیران توانمند در عرصه و مشارکت مردم با آن‌ها دانست و گفت: علت برخی از مشکلات که در برخی از عرصه‌ها وجود دارد این است که همچنان افرادی نتوانسته خود را با سیاست‌های کلی کشور هماهنگ کنند.

انتهای پیام/ج/

نظر شما