شناسهٔ خبر: 25091510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| مطالعه سیره عملی امام حسین (ع) در دستور کار پاسداران قرار گیرد

R41366/P1377/S6,64/CT11

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مطالعه سیره امام حسین (ع) در دستور کار پاسداران قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی بعد از ظهر امروز در دیدار با پاسداران سپاه استان سمنان در آستانه ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: پاسداری شغلی ارزشمند و پر از معنویت است و باید سیره امام حسین (ع) الگوی رفتاری و عملکردی پاسداران باشد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همواره در تمامی صحنه‌های انقلابی و اسلامی به‌خوبی درخشیدند افزود: نماز اول وقت، ازخودگذشتگی، ایثار، شهادت‌طلبی، حرکت در مسیر ولایت از مهم‌ترین صفات امام حسین (ع) بود که اکنون باید پاسداران این صفات را به‌عنوان الگو در طول مسیر خدمت خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم اقامه نماز جماعت در سپاه استان و نواحی شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: ولایت مداری و خدمت‌رسانی به مردم باید در اولویت‌های اولیه پاسداران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج مورد اعتماد عموم مردم است تصریح کرد: کمک به محرومان و مستضعفان از وظایف مهم سپاه و بسیج به‌عنوان یک سازمان مردمی است.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه استان سمنان در این دیدار اظهار داشت: شهادت‌طلبی یکی از مهم‌ترین مشخصه بارز پاسداران است و باید این روحیه در بین عموم مردم نیز ترویج یابد.

وی با بیان اینکه سپاه بستر لازم برای تشکیل امت اسلامی در خارج از مرزهای ایران را فراهم کرده است افزود: سپاه پاسداران نه‌تنها در حوزه نظامی بلکه در تمام بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز فعالیت می‌کند و تاکنون اقدامات خوبی از سوی این نهاد در سراسر کشور انجام‌شده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما