شناسهٔ خبر: 25091313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

موفقیت کالای ایرانی مستلزم حمایت دولت از تولید است

کرمان - ایرنا- نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حمایت از کالا، کارگر و مصرف کننده داخلی و خارجی باید دولت حمایت جدی از بخش تولید داشته باشد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی بختیاری روز پنجشنبه در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ستاد اقتصاد مقاومتی و فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی افزود: امروز پول گرانی در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد و برای تولید کالای خوب و باکیفیت باید حمایت های جدی تری صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلاتی که در استان کرمان وجود داشته، اقدامات خوبی انجام شده است، ادامه داد: اگر قطعا می خواهیم این اتفاق به شیوه بهتری انجام شود لازم است که بخشی از اختیارات وزارتخانه ها به استان واگذار شود تا از این بروکراسی سخت رهایی یابیم .
وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی را بر اساس برنامه مدون دنبال کنیم، اظهار کرد: پایه اساسی ایجاد شغل و اقتصاد در استان کرمان در حوزه کشاورزی است.
وی گفت: عملیاتی شدن مشوق های صادراتی گام خوبی در راستای توسعه اقتصادی کشور است.
نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شرکت های توسعه گرا در جنوب استان درآمد مردم را در حالی ارتقا داده اند که برخی از این خانواده ها در ماه 200 هزار تومان درآمد، ندارند.
احمد حمزه اظهار کرد: معین های اقتصادی با توجه به زمینه شغلی مردم جنوب استان کرمان، به سمت کشاورزی حرکت کنند البته توجه به حوزه معدنی و صنعتی نیز لازم است.
وی ادامه داد: در حوزه تولید محصولات کشاورزی با مشکل فروش محصولات روبرو هستیم که دولت در این زمینه نیز باید تدابیر راهگشایی اتخاذ کند.
وی گفت: استان کرمان 11 درصد از خاک کشور و چهار درصد جمعیت کشور را دارد که این اعداد نشان دهنده آن است که خدمت رسانی در این استان خیلی پرزحمت است.
وی بر رفع برخی فشارهای مالیاتی بمنظور تحقق شعار سال و در راستای حمایت از تولیدکنندگان نیز تاکید کرد.
7440/ 5054

نظر شما